Hlavní navigaceNavigace kategoriíHlavní obsah

Zpříjemněte si nakupování se Scan&Go

Scan & Go

Se Scan&Go je nakupování pohodlnější a rychlejší. K využití služby Scan&Go potřebujete mít staženou aplikaci Moje dm. V kterékoliv prodejně dm si pak skrze aplikaci produkty sami naskenujete a rovnou dáte do tašky, nákup můžete uhradit u samoobslužné nebo běžné pokladny. 

*eKupon obdržíte do 7 dnů od prvního nákupu se Scan&Go za 200 Kč a více. eKupon aktivujte jednoduše jedním kliknutím v aplikaci Moje dm. eKupon nelze kombinovat s kupony a eKupony na celý nákup, lze kombinovat s produktovými kupony a eKupony. eKupon nelze získat v případě, že jste v minulosti byli odměněni za nákup se Scan&Go = tzn. v minulosti jste obdrželi eKupon 200 extra bodů jako odměnu za nákup se Scan&Go. 

Návod krok za krokem

Stáhněte si aplikaci Moje dm

  1. App Store
  2. Google Play

Objevte skvělé výhody Scan&Go

  1. Mobilní telefon a tuba s čárovým kódem na barevném pozadí

    Produkty si při nakupování sami naskenujete v prodejně dm.

  2. Mobilní telefon s textem 5 položek 149 Kč na barevném pozadí

    Získáte přehled o celkové částce nákupu.

  3. Nákupní taška, mobil s QR kódem, platební karta, mince

    Při placení jen naskenujete QR kód u běžné nebo samoobslužné pokladny.

Konec seznamu

Jak to funguje?

  1. Mobilní telefon s aplikací dm a ikonou stahování na obrazovce

    Krok 1

    Stáhněte si aplikaci Moje dm a založte si dm zákaznické konto.

  2. Mobilní telefon skenující QR kód na zeleném pozadí

    Krok 2

    Teď už můžete začít nakupovat. V prodejně dm naskenujte pomocí fotoaparátu v chytrém telefonu QR kód, který najdete u vstupu do vybrané prodejny dm.

  3. Mobilní aplikace skenující čárový kód produktu

    Krok 3

    Všechny produkty, které si chcete zakoupit, naskenujte chytrým telefonem. Rovnou už si je můžete vložit do tašky. Nezapomeňte, že v případě různých variant stejného typu produktu (např. jiné příchutě) je nutné naskenovat každou variantu zvlášť.

  4. Mobilní obrazovka s tlačítkem K pokladně a rozmazaným obrázkem produktu

    Krok 4

    Po naskenování všech produktů dokončíte nákup stisknutím tlačítka „K pokladně“.

  5. Mobilní telefon s QR kódem a textem, vedle platební karta a mince

    Krok 5

    U pokladny již nemusíte předkládat svůj nákup. Stačí jen naskenovat vygenerovaný QR kód z chytrého telefonu u běžné nebo samoobslužné pokladny a zaplatit. Naskenováním QR kódu dojde k uplatnění aktivovaných eKuponů a ke spárování s příslušnou dm active beauty zákaznickou kartou skrze propojená konta. Hotovo.

Konec seznamu

Nejčastější otázky a odpovědi

Co je Scan&Go a jak mohu tuto službu využívat?

Pomocí služby Scan&Go můžete při nakupování naskenovat vámi zvolené produkty v prodejně dm fotoaparátem chytrého telefonu a nákup uhradíte u pokladny bez nutnosti vykládání zboží na pokladní pás, popřípadě bez skenování jednotlivých produktů u samoobslužné pokladny. Pro využití této služby naskenujte QR kód u vstupu do prodejny dm a zvolte v aplikaci Moje dm konkrétní prodejnu dm. Poté již můžete začít skenovat produkty: Čárový kód produktů načtěte fotoaparátem v chytrém telefonu. Různé varianty produktů (například různé příchutě dětských mléčných kaší) je nutné naskenovat jednotlivě. Poté, co naskenujete všechny vybrané produkty, se vám stisknutím tlačítka „K pokladně“ zobrazí přehled produktů, které se chystáte zakoupit. Následným potvrzením tlačítka „Zobrazit QR kód a zaplatit“ se vám vygeneruje QR kód. Ten předložíte u běžné nebo samoobslužné pokladny a nákup uhradíte jako obvykle.

Je možné využívat službu Scan&Go i bez aplikace Moje dm?

Toto bohužel není možné. Abyste mohli využívat službu Scan&Go, potřebujete mít nainstalovanou aplikaci Moje dm (minimálně verzi 4.27.0) a k tomu založené dm zákaznické konto.

Z jakého důvodu vyžaduje aplikace Moje dm povolení přístupu k fotoaparátu?

Abyste si mohli v prodejně dm naskenovat zvolené produkty, je zapotřebí, aby aplikace Moje dm měla povolený přístup k fotoaparátu ve vašem chytrém mobilním zařízení. 

Je nutné připojení přes internet v prodejně dm, aby bylo možné využívat aplikaci Moje dm a službu Scan&Go?

Abyste mohli využít službu Scan&Go, budete potřebovat připojení k internetu. Záleží na vás, jestli se připojíte na internet v prodejně dm, nebo se přihlásíte přes vlastní datové připojení.

Mohu během nakupování se službou Scan&Go uplatnit eKupony a načíst svoji zákaznickou kartu?

Ano, stisknutím tlačítka „Kupony“ aktivujete libovolné eKupony. Svoji dm active beauty kartu můžete jako obvykle naskenovat při placení. Když si propojíte dm zákaznické konto s dm active beauty kontem, můžete využívat všech dm active beauty služeb přímo v aplikaci Moje dm. Více informací k propojení kont najdete zde.

Obdržím eKupon 200 extra bodů, pokud uplatňuji slevu za nasbírané body?

Tento eKupon obdržíte pouze v případě, že reálná částka k zaplacení je 200 Kč a více. Není možné získat eKupon 200 extra bodů, pokud zvolíte maximální slevu a k doplatku zbývá 1 Kč. Rozhodující pro získání odměny je částka, kterou za nákup reálně zaplatíte.

Musím naskenovat každý produkt zvlášť, když si chci zakoupit více kusů stejného produktu?

Počet stejných produktů je možné upravit přímo v digitálním nákupním koši v aplikaci Moje dm. U různých variant produktů, například rozdílných příchutí dětských kaší nebo různých barevných variant stejného laku na nehty, je však nutné naskenovat každý produkt zvlášť.

Je možné v rámci Scan&Go naskenovat všechny produkty v prodejně dm bez výjimky?

Některé produkty není možné naskenovat při nakupování se službou Scan&Go. Aplikace Moje dm vás upozorní, když si daný produkt nebudete moci naskenovat sami. Mezi tyto produkty se řadí například fotoprodukty, dm dárkové karty, CO₂ náplně a produkty s věkovým limitem (např. žíraviny).

Mohu si při nakupování rovnou dávat zboží do tašky?

Ano, po naskenování můžete produkty vkládat do tašky, kterou si přinesete. Díky službě Scan&Go už nemusíte vykládat produkty na pokladní pás, ani je skenovat u samoobslužné pokladny. Vyhrazujeme si právo provádět společně s vámi namátkové kontroly naskenovaných nákupů.

Mohu při nakupování prostřednictvím služby Scan&Go zaplatit nákup přímo v aplikaci Moje dm?

Ne, toto v současné době není možné.