Hlavní navigaceNavigace kategoriíHlavní obsah

Vrácení zboží a vrácení peněz

Mnoho užitečných informací týkajících se vrácení zboží a vrácení peněz naleznete v sekci FAQs:

Máte potíže s objednávkou? Pomůžeme vám. 

Vyměnit nebo vrátit zboží můžete jednoduše prostřednictvím aplikace Moje dm nebo v online shopu dm.cz. O výměnu nebo vrácení zboží je samozřejmě možné zažádat také v prodejnách dm.  

Jako registrovaný uživatel 

Podívejte se, jak můžete požádat o výměnu nebo vrácení produktu krok za krokem: 

  1. Krok 1

    Otevřete ve svém dm zákaznickém kontě objednávku a zvolte „Podrobnosti mojí objednávky“ a dále „Dorazila objednávka poškozená či nekompletní? - Ano, chci vyřešit“.

    Krok 1

  2. Krok 2

    Vyberte produkty, množství a důvod vrácení produktu/objednávky.

    Krok 2

  3. Krok 3

    Zvolte požadovanou možnost: Vrácení peněz na původní platební prostředek nebo výměnu produktu.

    Krok 3

  4. Krok 4

    Hotovo. Váš požadavek nám bude dále předán k posouzení.

    Krok 4

Konec seznamu

Jako host 

Pokud jste objednávku uskutečnili bez registrace, zašlete nám, prosím, informace o produktech a čísle objednávky prostřednictvím kontaktního formuláře.  

Zrušení objednávky před odesláním zboží 

Otevřete své dm zákaznické konto. Objednávku ve stavu „zpracovává se“ lze v tomto přehledu automaticky zrušit pomocí žádosti o zrušení objednávky. O úspěšně zpracované žádosti budete informováni e-mailem, ve kterém zrušení objednávky potvrdíme. Pokud už nebude možné žádosti o zrušení objednávky vyhovět, obdržíte e-mailem potvrzení o odeslání zboží. 

Jak vrátit objednané zboží? 

Objednané produkty lze vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Lze to provést buď přímo v prodejně dm, nebo zasláním produktu/produktů do dm centrálního skladu. Můžete vrátit kompletní objednávku, nebo jen její část. 

Zboží zašlete v uzavřeném balíku společně s Formulářem pro vrácení zboží nebo s Formulářem pro odstoupení od smlouvy přímo do našeho centrálního skladu (dm drogerie markt s.r.o. Centrální sklad, Červený Kříž 277, 586 01 Jihlava). 

  1. Krok 2

    Vyplňte příslušný formulář. Pro efektivní zpětnou vazbu označte i důvod vrácení produktu.

    Krok 1

  2. Krok 4

    Zboží zabalte spolu s formulářem do obalu vhodného na přepravu (např. krabice), případně využijte původní obal zásilky

    Krok 2

  3. Krok 3

    Potvrzení o odeslání zboží si uschovejte, protože od Vás můžeme požadovat, abyste příp. prokázali, že jste zboží odeslali.

    Krok 3

  4. Krok 5

    Balík zašlete na příjmovou adresu skladu společnosti dm: dm drogerie markt s.r.o. Centrální sklad, Červený Kříž 277, 586 01 Jihlava. Náklady spojené s vrácením zboží si hradí zákazník sám.

    Krok 5

Konec seznamu

Postup: Vrácení v prodejně dm 

Objednané produkty můžete bezplatně vrátit v kterékoliv prodejně dm v České republice. 

  • Vrácení části objednávky: V prodejně dm předložte svou fakturu k této objednávce. Peníze vám budou vrácené ihned v hotovosti. 

  • Vrácení celé objednávky: V prodejně dm předložte svou fakturu k této objednávce. Peníze vám budou vrácené ihned v hotovosti. 

V případě vrácení peněz na bankovní účet vložte do balíku vyplněný Formulář pro vrácení zboží nebo Formulář pro odstoupení od smlouvy. Pracovník/pracovnice prodejny dm vám vydá potvrzení o převzetí zboží. Tento dokument si pečlivě uschovejte. Peníze vám budou vráceny po zpracování transakce v online distribučním středisku. 

Budou mi vráceny náklady na dopravu při vrácení celé mé online objednávky v prodejně dm? 

Kompletní online objednávku můžete v prodejně dm samozřejmě kdykoliv vrátit. Spolu s vrácením peněz za vaši objednávku vám budou vyplaceny i náklady spojené s dopravou. Peníze dostanete nazpět ihned v hotovosti (při každém nákupu od 1 290 Kč je doprava zdarma*).   

*Doprava zdarma od 1 290 Kč platí pro nákupy zákazníků zaregistrovaných a současně přihlášených v online shopu dm.cz.