Podmínky užívání dm zákaznického konta
Toto jsou podmínky užívání vašeho online zákaznického konta („dm zákaznické konto“) u společnosti dm drogerie markt s.r.o., se sídlem F. A. Gerstnera 2151/6, 370 01 České Budějovice, IČO: 472 39 581, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 1935 („společnost dm“).
Zde najdete nejčastější odpovědi na vaše otázky. Kromě toho se můžete obrátit na náš zákaznický servis.
Naše dm zákaznické konto se orientuje na zákazníky v České republice. Na základě nařízení o zákazu geoblockingu (nařízení (EU) 2018/302) zákazníkům s bydlištěm na území EHP poskytujeme dm zákaznické konto stejným způsobem a za stejných podmínek; totéž platí i pro zákazníky s bydlištěm ve Švýcarsku.
Z důvodu srozumitelnosti a snazšího čtení je v dalším textu používáno pouze generické maskulinum.
Při registraci a užívání dm zákaznického konta a dalších služeb, jako je aplikace Moje dm, je třeba dbát na několik pravidel.
Registrací a používáním dm zákaznického konta a dalších služeb poskytovaných společností dm vyjadřujete souhlas s našimi Podmínkami užívání.
Shrnutí: Založením dm zákaznického konta vyjadřujete svůj souhlas s našimi Podmínkami užívání.
Shrnutí: Založením dm zákaznického konta vyjadřujete svůj souhlas s našimi Podmínkami užívání.
Obsah
Co je dm zákaznické konto?
Shrnutí: dm zákaznické konto je zákaznický program společnosti dm, který poskytuje komplexní a personalizovanou péči o zákazníky, které jsou fyzickými osobami, nepodnikateli. Pokud chcete využít všechny výhody, potřebujete dm zákaznické konto.
Můžete si u nás založit dm zákaznické konto. Vaše dm zákaznické konto je čistě vaše osobní sféra, kde máte přístup k personalizovaným službám, nabídkám a poradenství týkající se našich produktů a témat. Vaše dm zákaznické konto vás doprovází a podporuje váš nákupní zážitek na dm.cz, v aplikaci Moje dm a samozřejmě v prodejnách dm.
Co nabízí dm zákaznické konto?
Shrnutí: dm zákaznické konto nabízí komplexní personalizovaný nákupní zážitek v dm a exkluzivní výhody, jako jsou kupony/eKupony, dm babybonus a aplikace Moje dm.
dm zákaznické konto vám nabízí personalizované služby, nabídky a obsah týkající se vašeho nákupu v dm.
Obdržíte personalizované kupony/eKupony a doporučení produktů, stejně jako exkluzivní výhody ke své objednávce. Své online objednávky můžete pohodlně spravovat a kdykoliv zkontrolovat jejich stav. Při svých nákupech uskutečněných v prodejně dm můžete dostávat elektronické účtenky přímo ve svém dm zákaznickém kontě. Ať už v aplikaci Moje dm, v online shopu dm.cz, nebo v prodejnách dm – chceme vás doprovázet po celou dobu.
dm zákaznické konto vám umožňuje přístup k rozsáhlému drogistickému poradenství, např. v rámci newsletterů, které jsou přizpůsobeny vašim potřebám (pokud jste udělili souhlas) a informacemi o aktivitách v prodejnách dm, které se nacházejí ve vašem okolí. Můžete také využívat soutěže, testování produktů a další vybrané propagační aktivity.
Navíc v rámci dm zákaznického konta nabízíme možnost aktivace dm babybonusu, který zákazníkům poskytuje podporu od těhotenství až do 11. narozenin zaregistrovaného dítěte. dm babybonus zahrnuje především užitečné tipy týkající se péče o dítě, eKupony, dárky – například prostřednictvím newsletterů, aplikace Moje dm nebo vašeho dm zákaznického konta.
Jako zákazník dm active beauty programu (provozuje společnost PAYBACK) se můžete těšit na naši individuální péči a své dm zákaznické konto můžete propojit se svým dm active beauty kontem. Tím automaticky sbíráte dm active beauty body při každém nákupu v dm, můžete je uplatnit v prodejně dm nebo online a dostávat příslušné eKupony na oblíbené produkty přímo v aplikaci Moje dm.
Pomocí dm zákaznického konta s námi můžete kdykoliv komunikovat (odpovědi na dotazy, nebo např. v rámci chatu).
V následujícím oddíle podrobně představíme výhody dm zákaznického konta.
Váš nákup v dm
Ať už v prodejnách dm, v online shopu dm.cz, nebo v aplikaci Moje dm: Nákupy si jednoduše připravujte, sledujte a upravujte prostřednictvím: Moje online objednávky, Moje produkty & můj nákupní seznam, eKupony, Moje nákupy v prodejně nebo eÚčtenka.
Funkce pro snadné plánování a sledování nákupů
Moje nákupy
Pokud jste použili svou dm zákaznickou kartu, můžete si ve svém osobním přehledu zobrazit a spravovat uskutečněné online objednávky i nákupy v prodejnách dm.
Moje produkty
Sekce „Moje produkty“ vám ukazuje již zakoupené produkty. Díky tomu si můžete naplánovat další nákup a snadno zjistit, co byste mohli znovu potřebovat.
Moje seznamy
Produkty, které se vám líbí, si můžete uložit do svých seznamů. Seznam označených produktů vám pomůže při online nákupu, zatímco nákupní seznam usnadní váš nákup přímo v prodejně.
Kupony a eKupony
V rámci dm zákaznického konta získáte na základě svého nákupního chování personalizované kupony/eKupony.
Podmínky kuponů a eKuponů
Podmínky kuponů a eKuponů
Tyto podmínky platí obecně při využití papírových kuponů i eKuponů, které mohou být využity v rámci dm zákaznického konta / aplikace Moje dm:
V rámci dm zákaznického konta obdržíte v různých časech kupony/eKupony.
Pro uplatnění eKuponů se musíte nejprve přihlásit do aplikace Moje dm pomocí svých přihlašovacích údajů. Poté můžete příslušné eKupony aktivovat v aplikaci Moje dm kliknutím na „+ Aktivovat“ pod ikonou „eKupony“; to je třeba učinit před tím, než je budete uplatňovat v aplikaci Moje dm, v online shopu dm.cz nebo v prodejnách dm. Při nákupu v aplikaci Moje dm nebo v online shopu dm.cz se jeden nebo více eKuponů, které jste aktivovali, automaticky uplatní při vašem dalším nákupu. Kombinace několika eKuponů je možná, pokud je to umožněno ze strany dm a uvedeno v popisu příslušného eKuponu. Při nákupu v prodejnách dm můžete uplatnit jeden nebo více eKuponů, které jste aktivovali prostřednictvím aplikace Moje dm, a to předložením dm zákaznické karty u pokladny.
Není dovoleno poskytnout nebo prodat kupony/eKupony ani personalizovaný zákaznický kód (QR kód, který je k dispozici v aplikaci Moje dm) někomu dalšímu.
Společnost dm si vyhrazuje právo tuto službu kdykoliv upravit nebo podle vlastního uvážení částečně či zcela ukončit.
Uplatnění eKuponů může být znemožněno z různých důvodů: Jejich vymazání, uplynutí platnosti, dřívějšího uplatnění nebo z jiných podobných důvodů (jako např. nedostatek zboží, technická omezení nebo zneužití našich služeb). Společnost dm není povinna kupony/eKupony přijmout, ledaže společnost dm uživateli výslovně písemně poskytla záruku uplatnitelnosti kuponů/eKuponů. V případě podezření z podvodu si společnost dm vyhrazuje právo kupony/eKupony nepřijmout.
Podmínky uplatnění jednotlivých kuponů/eKuponů se mohou lišit (jako např. platnost, minimální objednávka, kombinovatelnost). Další podmínky uplatnění kuponu/eKuponu, které platí kromě těchto podmínek, naleznete na jednotlivém kuponu/eKuponu.
Hodnota kuponu/eKuponu nemůže být vyplacena v hotovosti. Kombinace více kuponů/eKuponů je možná, připustí-li to společnost dm, a je-li to uvedeno na daných kuponech.
eÚčtenka
eÚčtenka je elektronická forma papírové pokladní účtenky uložená přímo v aplikaci Moje dm. V případě, že nechcete dostávat papírové pokladní účtenky, klepněte na zákaznickou kartu v aplikaci Moje dm, pod QR kódem vaší karty zvolte možnost Nepotřebuji papírovou účtenku. eÚčtenka obsahuje údaje o vašich nákupech ve formě elektronického účtenkového dokladu.
Podmínky používání eÚčtenky
Podmínky používání eÚčtenky
V rámci služeb vašeho dm zákaznického konta můžete obdržet při platbě v prodejnách dm pomocí aplikace Moje dm digitální doklad o nákupu – eÚčtenku. Aplikace Moje dm umožňuje pomocí funkce přepínače uchovávání eÚčtenek přímo v dm zákaznickém kontu.
Předpokladem pro eÚčtenku je aplikace Moje dm, skrze kterou je eÚčtenka uložena ve vašem dm zákaznickém kontu.
Vaše eÚčtenka je pro vás k dispozici krátce po nákupu ve vašem dm zákaznickém kontu. Upozorňujeme, že tato služba nemusí okamžitě fungovat v případě technických poruch.
Dbejte na bezpečné uchovávání svých eÚčtenek mimo své dm zákaznické konto, protože po deseti letech od nákupu nebo po zrušení dm zákaznického konta již nebudou eÚčtenky k dispozici.
Účtenky s informacemi o aktivaci, jako je například předplacený kredit, se nepřenášejí elektronicky, a proto je nelze pomocí eÚčtenky dobíjet. Tyto účtenky budou nadále vydávány v papírové formě.
Inspirace a aktivity
V rámci dm zákaznického konta získáváte inspirující tipy a poradenství – na dm.cz, v aplikaci Moje dm nebo podle přání také prostřednictvím newsletterů nebo push notifikací.
Soutěže a aktivity
Pravidelně představujeme soutěže a aktivity s atraktivními výhodami a cenami, často také za podpory našich partnerských značek.
dm newsletter
Jako odběratelé newsletteru se můžete těšit na pravidelná doporučení a propagační aktivity – šité přímo na míru vám a vašim potřebám.
Doporučení produktů a poradenství
V aplikaci Moje dm a na dm.cz získáte individuální doporučení produktů a aktuální obsah přizpůsobený vašim preferencím.
dm babybonus
dm babybonus jsou výhody pro rodiče a osoby pečující o dítě.
Podmínky dm babybonusu
Podmínky dm babybonusu
Předpokladem pro aktivaci dm babybonusu je aktivní dm zákaznické konto. Na dm babybonus se vztahují podmínky užívání dm zákaznického konta.
Do dm babybonusu můžete přihlásit až 5 dětí a jedno těhotenství, nebo až 6 dětí.
dm babybonus vás a vaše dítě doprovází až do 11. narozenin dítěte. Společnost dm si však vyhrazuje právo tuto věkovou hranici kdykoliv změnit nebo upravit. Podrobné informace o úpravách našich služeb naleznete výše v těchto podmínkách užívání. Po dosažení této věkové hranice podpora pro dané dítě končí a jeho údaje budou anonymizovány. Máte také možnost kdykoliv odstranit přihlášení dítěte/dětí nebo těhotenství, čímž ukončíte účast v programu dm babybonus. dm zákaznické konto však zůstane aktivní, dokud jej vy nebo společnost dm nezruší. Více informací najdete v těchto podmínkách užívání a v našich Zásadách zpracování osobních údajů.
Po aktivaci dm babybonusu získáte personalizované výhody, například prostřednictvím newsletterů, eKuponů, aplikace Moje dm nebo vašeho dm zákaznického konta.
V rámci newsletteru obdržíte speciální informace o dm babybonusu, které budou přizpůsobeny těhotenství a věku vašeho dítěte/dětí, a také mnoho dalších výhod. Newsletter můžete kdykoliv odhlásit. Podrobnosti o přihlášení a odhlášení newsletteru naleznete v našich Zásadách zpracování osobních údajů.
V rámci dm babybonusu se můžete účastnit speciálních aktivit. Pro tyto případy platí konkrétní podmínky účasti, které jsou k dispozici jednotlivě u každé aktivity.
dm active beauty program (od společnosti PAYBACK)
Jako zákazník dm active beauty programu společnosti PAYBACK můžete při nákupu v aplikaci Moje dm, v online shopu dm.cz a v prodejnách dm sbírat dm active beauty body. Pokud propojíte své dm zákaznické konto s dm active beauty kontem, automaticky sbíráte dm active beauty body při každém nákupu, aktivovat a uplatnit eKupony můžete přímo v aplikaci Moje dm.
Podmínky dm active beauty programu
Podmínky dm active beauty programu
Jste-li zákazník dm active beauty programu a máte buď dm active beauty kartu společnosti dm, nebo jste se již dříve účastnili věrnostního programu společnosti dm a souhlasili jste s používáním služeb dm active beauty programu u společnosti dm (propojení dm zákaznického konta s dm active beauty programem), používáme i poskytnuté údaje z vašich kont (základní údaje v rámci dm active beauty programu a údaje z vašich nákupů u společnosti dm), a to v zájmu zlepšení individuální péče v následujících oblastech:
Srovnání e-mailových adres/údajů, aby nedocházelo k duplicitnímu zasílání zpráv od nás a od společnosti PAYBACK (např. newsletter, eKupony atd.).
Využití vašich adresních a nákupních dat k poskytnutí přesnějších informací o prodejnách ve vašem okolí.
Využití informace, zda jste zákazníkem dm active beauty programu, k nabídce dalších personalizovaných služeb.
Kromě toho budeme využívat výše uvedená data k provedení nepersonalizovaných nebo agregovaných analýz za účelem trvalého zlepšení našich služeb.
Pokud jste nám v rámci dm active beauty programu poskytli (další) souhlasy (např. s propojením dm zákaznického konta s dm active beauty programem, souhlas se zasíláním marketingových zpráv), budeme používat vaše osobní údaje v souladu s těmito souhlasy, popř. i k další personalizaci vašeho dm zákaznického konta.
V případě propojení kont můžete také v prodejně dm uplatnit současně kupony a eKupony, a to po naskenování dm zákaznické karty u pokladny. Také je možné sbírat základní body.
Platí také obecné podmínky pro kupony/eKupony. Více se dozvíte zde.
Osobní údaje
S dm zákaznickým kontem můžete pohodlně ukládat a spravovat své osobní údaje a adresy.
Jaké údaje dm používá?
Abychom vám mohli nabídnout komplexní péči a výhody dm zákaznického konta, získáváme a zpracováváme vaše osobní údaje v rámci plnění smlouvy podle čl. 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 („GDPR“), a to následovně:
při registraci a dalších datech, která jste zadali (základní údaje), včetně jména, titulu, data narození, e-mailové adresy a dalších kontaktních údajů
dobrovolně poskytnuté údaje (např. v rámci dotazníků o zájmech)
adresní údaje z vašich online objednávek
data o vašich online objednávkách např. dm.cz, https://www.dm.cz/foto atd., včetně platebních a dodacích údajů) a v prodejnách dm a při použití aplikace Moje dm a případně vaší dm active beauty karty
uložené údaje o platební kartě převedené na token pro použití v rámci dalších objednávek uskutečněných v dm online shopu nebo v aplikaci Moje dm
použití kuponu/eKuponu v prodejnách dm (s aplikací Moje dm)
informace z vaší aktivace dm babybonusu, včetně jména a příjmení, pohlaví a data narození dítěte/dětí, případně předpokládaný termín porodu
uložená data z eÚčtenky
vaše základní údaje dm active beauty programu a případné informace spojené s propojením dm zákaznického konta s dm active beauty kontem nebo s použitím vaší dm active beauty karty
data související s případným souhlasem, například pro zasílání newsletterů nebo push notifikací od společnosti dm
informace v rámci případné komunikace s dm (například prostřednictvím našeho Zákaznického servisu)
data o vás při pohybu na webových stránkách dm (například dm.cz, dm.cz/foto), v aplikaci Moje dm a propagaci: Informace o vašem chování na internetu a klikání, jako jsou zobrazení stránek, délka stráveného času, aktivování eKuponů
účast na soutěžích a testováních produktů
Tyto interakce jsou přiřazeny k vašim údajům výše uvedeným způsobem, abychom vás lépe poznali a poskytli vám personalizovanou péči.
Právní aspekty
Registrace
Shrnutí: Do dm zákaznického konta se mohou registrovat fyzické osoby starší 15 let.
dm zákaznické konto je vytvořeno pro jednotlivé uživatele registrované pod svým jménem.
Registrace je možná od 15 let věku.
Každý uživatel může mít pouze jedno dm zákaznické konto.
Uživatel musí pravdivě vyplnit povinná pole online formuláře. Nelze uvádět cizí jména, adresy nebo pseudonymy.
Po úplném vyplnění uživatelských údajů bude odeslán e-mail s odkazem pro aktivaci konta.
Aktivace do zákaznického konta proběhne až po kliknutí na aktivační odkaz.
Aktivační odkaz platí v určeném časovém rámci.
Obdržíte jednorázový e-mail, který Vám připomene aktivaci, pakliže jste registraci nedokončili.
Používání dm zákaznického konta
Shrnutí: Registrovaní uživatelé mohou přistupovat ke svému dm zákaznickému kontu po zadání přístupových údajů a musí zajistit, aby k těmto údajům nezískaly přístup třetí strany.
Registrovaní uživatelé nesmějí sdílet informace, jako jsou uživatelská jména a/nebo hesla, s jinými osobami.
Uživatel musí udržovat údaje, které jsou nezbytné pro používání, nepřístupné třetím stranám a musí je chránit proti neoprávněnému přístupu. Pokud uživatel zjistí, že se jeho přihlašovací údaje nesprávně používají, je povinen o tom neprodleně informovat společnost dm, aby tato mohla podniknout příslušná opatření.
Uživatel zaručuje, že jeho přihlašovací údaje nebudou neoprávněně použity. To se týká zejména neoprávněného zpřístupnění a nedbalého uchovávání přihlašovacích údajů, které umožňuje zneužití.
Uživatel zaručuje, že nepoužívá software nebo programování, které změní nebo ovlivní funkci nebo dostupnost dm zákaznického konta nebo služeb, zejména aplikace Moje dm, (jako například pokusy o hacking, používání nebo rozesílání špionážního softwaru, virů a červů, atp).
Pokud společnost dm poskytuje uživateli oznámení nebo pokyny k používání funkcí dm zákaznického konta nebo služeb, je uživatel povinen je dodržovat.
Společnost dm poskytuje uživatelům dm zákaznické konto bezplatně a na dobu neurčitou, vyhrazuje si však právo kdykoli vyloučit jednotlivé uživatele při relevantním podezření ze zneužití apod. z registrace nebo používání dm zákaznického konta nebo jednotlivých služeb.
Používání aplikací/software
Shrnutí: Aplikace Moje dm může být používána pouze s dm zákaznickým kontem zákazníka a musí být dodržovány určité podmínky (například instalace aktualizací).
Pro používání aplikace Moje dm jsou vyžadovány přihlašovací údaje určené pro dm zákaznické konto.
Tyto přihlašovací údaje vám umožňují přístup a plnou funkčnost aplikace Moje dm. Aplikaci Moje dm lze stáhnout z App Store nebo Google Play. Tím vyjadřujete souhlas s našimi Podmínkami užívání a Zásadami ochrany osobních údajů.
Software a obsah zobrazený v aplikaci Moje dm jsou chráněny autorskými právy.
Máte oprávnění používat software takovým způsobem, jaký je předpokládán pro vlastní účely. Společnost dm vám uděluje jednoduché, neomezené a neodvolatelné uživatelské právo v rozsahu nezbytném pro používání. Uživatelské právo je časově omezeno na dobu trvání smlouvy o používání dm zákaznického konta.
Souhlasíte, že nainstalujete doporučené aktualizace související se softwarem, pokud se tím nezmění zásadní obsah aplikace Moje dm. O nových aktualizacích budete informováni, jakmile bude aplikace Moje dm připojena k internetu.
Odpovědnost
Shrnutí: dm nenese odpovědnost za nepřetržitou dostupnost svých digitálních služeb a odpovídá pouze podle níže uvedených ustanovení.
Společnost dm nenese odpovědnost za nepřetržitou dostupnost webové stránky dm.cz a svých služeb (zejména aplikace Moje dm).
Obsah webové stránky a služeb byl vytvořen s nejvyšší pečlivostí.
Veškerá odpovědnost v souvislosti s používáním dm zákaznického konta a služeb je vyloučena, stejně jako škody způsobené chybou v softwaru (aplikace Moje dm).
Výše uvedené vyloučení odpovědnosti se nevztahuje na případy, kdy příčinou škody je úmyslné nebo hrubě nedbalé porušení povinnosti ze strany společnosti dm nebo zástupce nebo zplnomocněného pracovníka dm. Vyloučení odpovědnosti se dále netýká případů ohrožení života či zdraví, vady zboží či skrytých vad zboží. Odpovědnost za vady produktu podle ustanovení zákonných právních předpisů zůstává nedotčena.
Společnost dm nese odpovědnost pouze za předvídatelnou, typickou škodu v rámci smluvních povinností. Zásadními povinnostmi jsou povinnosti, jejichž porušení by ohrozilo dosažení účelu smlouvy nebo jejichž dodržení je základem pro řádné provedení smlouvy, na které se pravidelně spoléháte.
Společnost dm se distancuje od obsahu cizích stránek, na něž vedou přímé nebo nepřímé odkazy („odkazy“, „hypertextové odkazy“ apod). Společnost dm nenese odpovědnost za tyto internetové stránky ani za jejich obsah. Zodpovědnost nese výhradně poskytovatel těchto internetových stránek nebo osoby odpovědné za cizí obsah.
Změny dm zákaznického konta, služeb a Podmínek užívání
Shrnutí: Podmínky užívání aktualizujeme pravidelně, informujeme vás předem e-mailem, abyste mohli vyjádřit svůj souhlas nebo nesouhlas.
Společnost dm může kdykoliv (i jednostranně) změnit funkce webových stránek dm.cz, dm zákaznického konta, služeb společnosti dm (zejména aplikace Moje dm) a Podmínky užívání v zájmu zohlednění změn obecně závazných právních předpisů.
Společnost dm může jednotlivé funkce/služby kdykoliv nově nabídnout, pozměnit, pozastavit nebo ukončit. Společnost dm rovněž může dm zákaznické konto kompletně ukončit.
Nové podmínky užívání dm zákaznického konta budou uživateli zaslány e-mailem. Nové podmínky užívání se považují za sjednané, nevyjádří-li s nimi uživatel vůči společnosti dm nesouhlas písemnou formou (písemně, e-mailem) ve lhůtě tří (3) týdnů po doručení nových Podmínek užívání dm zákaznického konta.
Nesouhlas může být vyjádřen vlastním smazáním dm zákaznického konta nebo dopisem na adresu zákaznického servisu:
dm drogerie markt s.r.o., Zákaznický servis, F. A. Gerstnera 2151/6, 370 01 České Budějovice, e-mailem na dm@dm.cz, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
V případě nesouhlasu bude konto uživatele vymazáno 14 dní po uplynutí lhůty pro vyjádření nesouhlasu a smlouva bude ukončena. Smazáním konta bude automaticky ukončena i účast v dalších službách společnosti dm.
Ukončení používání
Shrnutí: Uživatel může kdykoli ukončit používání dm zákaznického konta sám. Společnost dm může ukončit používání dm zákaznického konta, pokud dojde k porušení podmínek užívání, či zneužití konta nebo dojde k odmítnutí aktualizace Podmínek užívání.
Porušuje-li uživatel tyto Podmínky o užívání nebo v případě jiných oprávněných důvodů ze strany společnosti dm (např. důvodné podezření, že dochází k manipulaci – např. několikanásobné přihlášení), může společnost dm vymazat dm zákaznické konto uživatele a zcela ukončit smlouvu uzavřenou s uživatelem nebo ukončit účast uživatele v některé službě.
Smaže-li společnost dm zákaznické konto uživatele a/nebo ukončí-li účast v některé službě nebo v několika službách, uživatel se nesmí opět přihlásit bez výslovného souhlasu společnosti dm.
Uživatel může dm zákaznické konto kdykoliv smazat a/nebo ukončit jednu nebo několik služeb.
Ukončení dm zákaznického konta znamená, že nadále není možná účast v dalších službách. To zahrnuje i nemožnost dalšího užívání aplikace Moje dm a propadnutí vašich eKuponů.
Otázky a odpovědi
Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky týkající se dm zákaznického konta.
V Českých Budějovicích stav k 23.04.2025