Hlavní navigaceNavigace kategoriíHlavní obsah

eÚčtenka v aplikaci Moje dm

Využijte možnost elektronické účtenky místo papírové

Při nákupu v prodejnách dm můžete nyní místo papírové účtenky dostávat účtenku v elektronické podobě (= eÚčtenku). Jednoduše naskenujte u pokladny svou zákaznickou kartu z aplikace Moje dm. Poté se ve vašem dm zákaznickém kontu zobrazí pod položkou „Moje nákupy“ eÚčtenka.

Stáhněte si aplikaci Moje dm

  1. Download dm App on the App Store logo
  2. Get it on Google Play logo

Šetřete životní prostředí s eÚčtenkou

Při nákupu v prodejně dm si můžete sami snadno nastavit zrušení tisku papírové účtenky.

  1. krok 1

    Krok 1

    Stáhněte si aplikaci Moje dm do mobilního telefonu a přihlaste se pomocí svého dm zákaznického konta nebo se nově zaregistrujte.

  2. krok 2

    Krok 2

    Poklepnutím na zákaznickou kartu v aplikaci Moje dm se vám zobrazí QR kód vaší karty, pod nímž najdete přepínač pro zrušení tisku papírové účtenky. V prodejně dm naskenujte u pokladny svou dm zákaznickou kartu.

  3. krok 3

    Krok 3

    Každou eÚčtenku najdete ve svém dm zákaznickém kontu v sekci „Moje nákupy“.

Konec seznamu

Přehled nejčastějších otázek a odpovědí k eÚčtence:

Mohu vrátit zboží, když mám eÚčtenku?

Ano, produkty můžete vrátit předložením eÚčtenky.

Mohu dostávat eÚčtenku, když nemám aplikaci Moje dm?

Toto bohužel není možné. Vezměte prosím na vědomí, že k vystavení eÚčtenky je naprosto nezbytné, abyste měli nainstalovanou aplikaci Moje dm. Bez aplikace Moje dm vám tedy bude k vašemu nákupu v dm prodejně vystavena namísto eÚčtenky papírová účtenka. eÚčtenku obdržíte pouze za předpokladu, že naskenujete aplikaci Moje dm u pokladny v dm prodejně. Jen tak totiž může dojít k přiřazení eÚčtenky a jejímu uložení do vašeho dm zákaznického konta.

Mohu obdržet eÚčtenku předložením dm active beauty karty?

Ne. Funkce eÚčtenka je vázaná na nastavení pouze v aplikaci Moje dm. Abyste mohli dostat eÚčtenku namísto papírové účtenky, je nutné, abyste při každém nákupu v dm prodejně předložili QR kód ze zákaznické karty z aplikace Moje dm.

Lze dodatečně digitalizovat papírovou účtenku na eÚčtenku?

V současné době není možné dodatečně převést papírovou účtenku do digitální podoby ve formě eÚčtenky. eÚčtenku obdržíte, když při nákupu naskenujete u pokladny svou dm zákaznickou kartu z aplikace Moje dm.

Proč jsem neobdržel/a eÚčtenku, přestože jsem naskenoval/a u pokladny v prodejně dm aplikaci Moje dm?

Ujistěte se, že používáte nejnovější verzi aplikace Moje dm (nebo alespoň verzi 4.51.). V případě potřeby si ji nainstalujte. Je také důležité, abyste naskenovali QR kód, a nikoliv jen snímek obrazovky s QR kódem. Ujistěte se, že máte v aplikaci Moje dm aktivovaný přepínač pod QR kódem.

Jak mohu zvolit trvalý příjem eÚčtenky namísto papírové účtenky?

Abyste obdrželi eÚčtenku, je nutné naskenovat při každém nákupu u pokladny v prodejně dm svou dm zákaznickou kartu z aplikace Moje dm ve verzi minimálně 4.51.

Jak mohu získat papírovou účtenku, když mám zaškrtnutou volbu zrušení jejího příjmu?

Pokud budete potřebovat papírovou účtenku, můžete si o ni požádat u pokladny.

Stáhněte si aplikaci Moje dm

Mohlo by vás také zajímat