S aplikací Moje dm je nakupování opravdu snadné
Objevte aplikaci Moje dm pro iOS a Android.
Díky aplikaci Moje dm je nakupování tak snadné:
- rychlé a jednoduché nakupování na mobilu
- ideální pro službu expresního vyzvednutí
- možnost označení oblíbených produktů a jejich opětovné zakoupení
- všechny eKupony po ruce: Díky QR kódu je lze uplatnit také v prodejnách dm
- personalizované tipy na produkty
- praktická funkce skenování produktů
- možnost vytvoření seznamu, který využijete v prodejně jako digitální nákupní seznam
Všechny výhody aplikace Moje dm přehledně:
Moje dm aplikace ve zkratce
Ve videu vám ukážeme, jak snadné a rychlé je používání aplikace Moje dm. Dozvíte se vše o nakupování s touto aplikací. Zjistíte také, jak můžete aktivovat a uplatnit své active beauty eKupony. Představíme vám personalizovaný přehled produktů, vysvětlíme, jak zvolit oblíbenou prodejnu a jak rychle ověřit dostupnost produktů v prodejně.
Přejeme vám hodně zábavy při nakupování s aplikací.
Jak se přihlásit do aplikace Moje dm? Registrujte se, propojte svá konta a využívejte výhody:
Moje dm aplikace vám přináší skvělé výhody
Objevte všechny výhody aplikace Moje dm
* Po prvním stažení aplikace Moje dm, registraci a následném propojení s vaší s vaší dm zákaznickou kartou získáte eKupon na 400 extra bodů. eKupon lze aktivovat a uplatnit měsíc po stažení aplikace. eKupon lze uplatnit pouze jednou. eKupon lze kombinovat s produktovými kupony a eKupony, nelze kombinovat s kupony, eKupony či aktivitami na celý nákup. Sbírání a uplatnění bodů se nevztahuje na nákup dárkových a předplacených karet, vratné obaly, na počáteční kojeneckou mléčnou výživu dle zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, a na potraviny pro zvláštní lékařské účely dle nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) č. 2016/128.
Odpovědi na nejčastější otázky
Jakými údaji se přihlásím do aplikace?
Jakými údaji se přihlásím do aplikace?
Po stažení uvidíte v aplikaci kartu „Vítejte v dm“ a možnost „Přihlásit se“. Zadejte svou e-mailovou adresu a heslo, jako když se přihlašujete do online shopu na dm.cz. Pokud nemáte dm zákaznické konto, zvolte možnost „Založit dm zákaznické konto“ a registrujte se. Tím získáte přihlašovací údaje a můžete začít nakupovat.
Jakými údaji se přihlásím do věrnostního programu?
Jakými údaji se přihlásím do věrnostního programu?
Přihlášení do věrnostního programu active beauty proběhne poté, co jste již přihlášeni do aplikace Moje dm. Pod záložkou „Moje dm“ zvolte „dm active beauty program“ a klikněte na „propojit konta“. Nyní zadejte posledních 10 číslic vaší věrnostní karty a svůj 4místný PIN, který používáte při uplatnění bodů na pokladně.
Na které operační systémy mohu aplikaci nainstalovat (od jaké verze)?
Na které operační systémy mohu aplikaci nainstalovat (od jaké verze)?
Aplikaci je možné nainstalovat přes App Store / Google Play Store na zařízení s operačním systémem iOS verze iOS16.0 a vyšší nebo verze Android 8.0 a vyšší.
Aplikaci vidím pouze v německém jazyce a nelze přenastavit. Kde je chyba?
Aplikaci vidím pouze v německém jazyce a nelze přenastavit. Kde je chyba?
Nejedná se o chybu. Všechny země, kde dm působí, využívají stejnou aplikaci, jen s odlišnou jazykovou mutací. Na liště pod záložkou „Moje dm“ („Mein dm“) klikněte na „Vybrat zemi“ („Land wählen“) a zvolte „Česká republika“ („Tschechische Republik“). To, že vidíte aplikaci v německém jazyce, může být vaší IP adresou.
Mohu mít nainstalovanou německou i českou aplikaci na stejném telefonu?
Mohu mít nainstalovanou německou i českou aplikaci na stejném telefonu?
Vzhledem k tomu, že existuje pouze jedna Moje dm aplikace s několika jazykovými mutacemi, je možné mít na stejném telefonu jen jednu aplikaci Moje dm.
Mohu propojit více karet pod jedno konto online shopu?
Mohu propojit více karet pod jedno konto online shopu?
Pod jedno konto v online shopu je možné uložit pouze jednu věrnostní kartu.
Nefunguje mi heslo, ale v prodejně vše funguje. Co s tím?
Nefunguje mi heslo, ale v prodejně vše funguje. Co s tím?
Zkuste obnovit heslo a ujistěte se, že máte dokončenou registraci v online shopu.
Mám vybranou oblíbenou prodejnu a chci ji odebrat. Jaký je postup?
Mám vybranou oblíbenou prodejnu a chci ji odebrat. Jaký je postup?
Na hlavní stránce pod záložkou „Domů“ vidíte lištu „Moje prodejna dm“. Kliknutím na ni můžete zadat PSČ nebo město a následně vybrat svou novou oblíbenou dm prodejnu kliknutím na tlačítko „uložit dm prodejnu“. Pokud chcete prodejnu odebrat úplně, je nutné aplikaci odinstalovat včetně uložených dat a znovu ji nainstalovat.
Najdu v aplikaci i účtenky k nákupu?
Najdu v aplikaci i účtenky k nákupu?
Ano. Při nákupu v prodejnách dm nyní dostanete nejen papírovou účtenku, ale i účtenku v elektronické podobě (= eÚčtenku). Jednoduše naskenujte u pokladny svou zákaznickou kartu z aplikace Moje dm. Poté se ve vašem dm zákaznickém kontu zobrazí pod položkou „Moje nákupy v prodejně“ eÚčtenka.
Jak naskenovat QR kód, který najdu v prodejně?
Jak naskenovat QR kód, který najdu v prodejně?
QR kódy či čárový kód lze skenovat pouze skenerem v aplikaci, nikoli fotoaparátem na chytrém telefonu.
Je možné přenastavit pozadí aplikace na tmavé podle nastavení operačního systému telefonu?
Je možné přenastavit pozadí aplikace na tmavé podle nastavení operačního systému telefonu?
Nikoli. Ani na iPhone ani na Androidu není možné přenastavit pozadí aplikace.
Jak si mohu zobrazit QR kód dm zákaznické karty?
Jak si mohu zobrazit QR kód dm zákaznické karty?
Pod záložkou „Kupony“ klikněte na modrou ikonku vpravo dole. Karta se zobrazí. Pod záložkou „Moje dm“ klikněte nahoře na symbol karty (kdekoliv). Karta se zobrazí. Třetí možností je před vstupem do aplikace podržet prst delší dobu na ikoně Moje dm. Zobrazí se možnost zvolit „Zákaznická karta“, popř. „Kupony“.