Hlavní navigaceNavigace kategoriíHlavní obsah

dm Česko ve zkratce

dm Zentrale

2024

Nové distribuční centrum v Ostředku

Společnost dm otevřela nový velkoobjemový sklad v Ostředku o rozloze 21 tisíc metrů čtverečních. Přesunula sem produkty z dosavadního skladu v Divišově, který už kapacitně přestával stačit. Nové distribuční centrum vzniklo v areálu Prologis Park Prague D1 Ostředek. Areál v Ostředku využívá pokročilá řešení v oblasti udržitelnosti. Vytápění je zajištěno tepelnými čerpadly, v hale je instalováno inteligentní LED osvětlení a budova je navíc zcela nezávislá na plynu. Prostory jsou také připraveny na instalaci solární elektrárny. Hala získala environmentální akreditaci BREEAM na úrovni Very Good 

Kampaň na podporu zdraví žen podruhé

Symbolicky na Mezinárodní den menstruace, který připadá na 28. května, odstartovala kampaň dm na podporu ženského zdraví. Společnost dm si k této příležitosti nechala zpracovat rozsáhlý mezinárodní průzkum o ženském zdraví a menstruaci, který ukázal, že pro spoustu žen je obtížné o těchto tématech mluvit, přičemž naprosté většině z nich menstruace přináší stres, bolest a další nepříjemné pocity. Pro třetinu oslovených žen je navíc finanční zátěží. V letních měsících se proto dm zaměřila na fyzické, duševní a emocionální zdraví žen s cílem zbavit menstruaci a její projevy nálepky tabuizovaného tématu.

Dary společnosti dm pro boj s menstruační chudobou

Menstruační chudoba byla důležitým tématem kampaně na podporu ženského zdraví. Podle dm by žádná žena neměla čelit tomu, že ji menstruace vyčlení z běžného života nebo donutí používat nehygienické alternativy. Proto společnost dm darovala v červnu 2024 menstruační potřeby v hodnotě 1 milionu korun organizacím Sola pomáhá a Člověk v tísni, které se řešením menstruační chudoby zabývají. V srpnu 2024 pak měli možnost zapojit se i zákazníci, přidat ke svému nákupu v prodejnách dm virtuální balíček, a podpořit tak ženy a dívky, které jsou menstruační chudobou ohroženy. Celková částka za zakoupené virtuální balíčky se vyšplhala na 1 milion Kč.

Nová pozice zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny dm

Společnost dm změnila od června 2024 strukturu pozic ve všech prodejnách dm v Česku. Pro zlepšení produktivity práce a zajištění hladkého chodu jednotlivých směn nově zavedla pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny. Změna se dotkla všech 256 českých prodejen dm. Na nově vzniklé pozici budou kromě plnění praktických úkolů souvisejících se zástupem kladeny větší požadavky v oblasti soft-skills, zejména výkonu vedení spolupracovníků. Prostřednictvím této organizační změny chce dm nabídnout svým zákazníkům ještě lepší servis než doposud.

Dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

Společnost dm opět rozšířila sortiment. Na trh uvedla dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.

Listopad v dm měsícem prospěšných iniciativ

Výtěžek aktivity Giving Friday, kterou v pátek 29. listopadu 2024 opět iniciovala společnost dm, se díky zájmu zákazníků vyšplhal na 2,85 milionu Kč. Společnost částku zaokrouhlila na 3 miliony Kč, které věnovala vzdělávací organizaci TEREZA, tedy organizaci, která již 45 let inspiruje a učí děti odpovědnému přístupu k životnímu prostředí. Ještě předtím se v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz konalo podzimní kolo Sbírky potravin, díky kterému putovalo do Potravinových bank 39,76 tuny pomoci.

2023

Společnost dm vstoupila na TikTok

Společnost dm vstoupila na TikTok společně s dm Rakousko 9. ledna 2023. Samotnou tvorbu videí zajišťují agentury Chilli Production s.r.o. a Wild Bee. Tváří dm profilu na TikToku je influencerka Anna Marie Veselá (@anniecamell). Videa se pro TikTok natáčí především v dm prodejnách, aby obsah působil autenticky. Z hlediska témat se společnost dm věnuje aktuálním kampaním, ale také věrnostnímu programu, aplikaci Moje dm nebo make‑up tutoriálům a tipům na produkty z dm sortimentu. Úspěch mají krátká a humorná videa, která odpovídají aktuálním trendům na TikToku.

dm online shop oslavil páté narozeniny

Společnost dm byla prvním z klasických retailerů s drogistickým zbožím, který možnost nakoupit online nabídl svým zákazníkům. Největšího rozkvětu dosáhl online shop v období pandemie. V té době narostl obrat online shopu o 88 %. Možnost nechat si doručit objednávku až domů využívají zákazníci i v současné době. Obvykle se jedná o objemnější balíky ze sortimentu pro domácí mazlíčky, papírové produkty, ale také baby sortiment.

Samoobslužné pokladny v prodejnách dm

První samoobslužná pokladna v prodejnách dm v České republice byla zavedena v Brně, následovala prodejna v Českých Budějovicích a další v Brně. V srpnu 2023 pak byla samoobslužná prodejna instalovaná i do prodejny v Praze. Společnosti dm Česka republika a dm Slovinsko jsou po dm Německo a dm Polsko další pilotní země, které samoobslužné pokladny zavádí. Po otestování budou postupně přibývat i další prodejny.

Letní kampaň zaměřená na ženské zdraví

Od června do konce srpna 2023 provázela zákaznice a zákazníky dm kampaň na podporu ženského zdraví. Zaměřila se na zvyšování povědomí o ženském zdraví či jeho tabuizovaných problémech. Pokryla širokou škálu tematických oblastí, které jsou pro ženy klíčové, ale ve společnosti bývají nedoceněné nebo nepříliš známé. V zorném poli se tak objevila témata, jako jsou menopauza a její fáze, plodnost, psychické zdraví žen nebo otázka ženského orgasmu. V souvislosti s kampaní vznikly inspirativní podcasty, playlist na Spotify či videa s ambasadorkami zdraví. Kampaň cílila na všechny ženy, stěžejní ale byl především individuální přistup a snaha o vytváření jedinečných nákupních zážitků za využití personalizovaného obsahu.

Jessa zvítězila ve Volbě spotřebitelů 2023

Jessa nature pratelné menstruační kalhotky zvolili čeští spotřebitelé nejlepší novinkou 2023 v kategorii Dámské hygieny. Volba spotřebitelů je marketingový program, který již od roku 2001 monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované produkty nebo produktové řady uvedené na český trh. Oceněné produkty jsou vyhlášené na základě průzkumu provedeného u reprezentativního vzorku 4 000 českých respondentů.

Zákon o náležité péči v dodavatelském řetězci v dm

Dodržování lidských práv a ochrana životního prostředí patří mezi klíčové hodnoty společnosti dm drogerie markt. Díky německému původu skupiny dm je i pro dm na českém trhu závazné dodržování německého zákona o náležité péči v dodavatelském řetězci, který upravuje odpovědnost podniků za dodržování lidských práv a ochranu životního prostředí. Povinnosti náležité péče, které se v něm posuzují, se vztahují jak na činnost samotné společnosti dm, tak na jednání jejích přímých i nepřímých smluvních partnerů.

dm rodinná míle vystřídala dm rodinné běhy

Po úspěšné sérii dm rodinných běhů v letech 2014–2022 představila společnost dm rodinnou míli. Novy koncept kratší varianty, která odpovídá jedné míli, tedy cca 1,6 kilometrům, je pro mnohé běžce, a hlavně neběžce, mnohem přijatelnější. Pro nejmenší děti byl připraven závod dm bambini run, při němž měly za úkol chytit maskota, který se závodu účastnil s nimi. Závodníci, kteří si zakoupili startovné, navíc i pomáhali. Na pomoc dětem z dětských domovů prostřednictvím nadace Dobré víly dětem, z.s., totiž putovalo 10 CZK z každého zakoupeného startovného.

Nejoblíbenější prodejce drogistického zboží

Společnost dm obhájila své prvenství v soutěži Mastercard Obchodník roku 2022, kde opět zvítězila v oborové kategorii Obchodník s drogerií a parfumerií. V jubilejním 20. ročníku soutěže navíc obsadila 1. místo v kategorii Absolutní vítěz mezi všemi obchodníky nezávisle na kategorii. Svou pozici společnost dm potvrdila i coby Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Prodejci drogerie za rok 2022, přičemž toto ocenění získala poosmé v řadě. Již pojedenácté v řadě dm zvítězila v Czech Superbrands 2023. Stala se i absolutním vítězem Národní ceny kvality České republiky a zároveň zvítězila v programu EXCELENCE mezi konkurencí z podnikatelského sektoru. Společnost dm je nesporným lídrem v oboru i dle Store Equity Indexu (SEI) renomované výzkumné agentury NielsenIQ. Dosažená hodnota indexu 4,6 řadí společnost dm již několik let po sobě mezi velmi silné značky.

2022

30 let dm na českém trhu

Oslavy 30 let působení dm drogerie na českém trhu se nesly v duchu trvale udržitelného rozvoje. Prostřednictvím společensky odpovědné iniciativy {SPOLEČNĚ} podpořila dm 30 projektů, které se věnují trvalé udržitelnosti. Mezi projekty byla rozdělena částka ve výši téměř 7 milionů CZK. Dodatečně bylo rozhodnuto o podpoře projektů v jižních Čechách, kde společnost dm sídlí. Na revitalizaci rybníka a úpravu kruhového objezdu bylo poskytnuto 5 milionů CZK. Tím celková částka finanční podpory všech projektů dosáhla výše 12 milionů CZK.

Nová mobilní aplikace Moje dm a živé vysílání dmLIVE

Aplikace, která byla spuštěna v dubnu 2022, propojuje dm online shop a správu konta věrnostního programu dm active beauty. Uživatelsky přívětivé a intuitivní prostředí propojuje online a offline nabídku dm drogerie. Od září je v aplikaci Moje dm dostupná možnost sledování živého vysílání dmLIVE. Koncept živého vysílání v mobilní aplikaci přináší dm jako jedna z prvních společností na českém trhu.

Kampaň Zažij sílu inspiraci

Mezinárodní kampaň společnosti dm s názvem Zažij sílu inspirace pohlížela na inspiraci jako na emocionální podporu a zdroj nových podnětů a nápadů nejen v oblasti krásy, ale ve všech ohledech lidského života. První fáze se zaměřením na krásu nesla název Inspirace uměním. Udržitelná budoucnost se stala námětem pro druhou fázi nazvanou Inspirace přírodou. Pro závěrečnou fázi v období Vánoc se stali inspirací sami lidé.

Značka no planet b z upcyklovaných surovin

Produkty značky no planet b jsou vyrobené z dále nevyužívaných surovin metodou upcyklace. V produktech no planet b proto nachází své uplatnění například plevele, divoké květiny, a dokonce i nevyužitý materiál z potravinářského průmyslu, které stále představují plnohodnotný zdroj pečujících složek. Všechny produkty obsahují složky, které jsou z 94 až 99 % přírodního původu. Zároveň jsou z 85 až 98 % dobře biologicky odbouratelné.

NFT: Když umění pomáhá

Na konci listopadu 2022 vstoupila dm do světa NFT uměleckou kolekcí Múzy Inspirace. Pro kampaň Zažij sílu inspirace vzniklo šest motivů obrazů, které bylo možné získat v podobě NFT, tedy Non-Fungible Token. Do ilustrací pojmenovaných Múza Přírody, Lásky, Krásy, Empatie, Umění a Spirituality byly promítnuty i hodnoty společnosti dm. Smyslem bylo podpořit vnímání značky jakožto nositele těchto pozitivních kvalit. Ilustrace z kolekce Múzy Inspirace vyšly v limitované edici sta digitálních děl zapsaných do blockchainu. Pomocí NFT Múzy Inspirace bylo českému publiku přiblíženo nové digitální odvětví. Online kampaň oslovila přes dva miliony unikátních uživatelů.

Giving Friday již popáté

Slevové šílenství Black Friday již popáté nahradila dobročinná iniciativa Giving Friday. Pět procent z obratu učiněného 25. listopadu se rovnalo částce 2,5 milionu CZK. K této částce bylo přidáno 100 tisíc CZK z prodeje unikátní NFT kolekce a dalších téměř 50 tisíc CZK z dražby originálních obrazů, ke kterým jejich majitelé získali i jejich NFT podobu. Nelehké životní situace si žádají silnou podporu, a proto došlo k historicky nejvýraznějšímu navýšení na celkové 4 miliony CZK. Získané peníze byly prostřednictvím Charity ČR věnovány na pomoc osobám ohroženým chudobou.

Ocenění pro dm drogerii

Již podesáté v řadě se společnost dm stala držitelem ocenění Czech Superbrands. To je udělováno oblíbeným značkám na základě spotřebitelského průzkumu a hodnocení odborné komise Brand Council. Již po sedmé obhájila dm úspěchy z minulých let a může se pyšnit oceněním Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Prodejce drogerie. Zároveň se stala Mastercard Obchodníkem roku s drogerií a parfumerií roku 2021. Navíc se umístila na celkovém 3. místě ve srovnání se všemi hodnocenými prodejci nezávisle na kategorii.

2021

Nová produktová řada Pro Climate

Společnost dm v dubnu představila novou produktovou řadu Pro Climate. Produkty této řady jsou nejen klimaticky neutrální, ale také neutrální k životnímu prostředí. Negativní dopady na životní prostředí při jejich produkci a likvidaci byly během vývoje pečlivě analyzovány, sníženy a kompenzovány kromě emisí CO i v dalších čtyřech oblastech souvisejících s životním cyklem produktů. To umožňuje tyto produkty vyrábět s co nejlepší možnou ekobilancí.

Nový formát vzdělávání v online prostředí

V lednu 2021 byla spuštěna nová vzdělávací aplikace dm-Lernwelt. Jejím smyslem bylo zpřístupnit spolupracovníkům všechny možnosti rozsáhlého systému vzdělávání na jednom místě. I systém vzdělávání v dm se totiž přizpůsobil aktuální epidemiologické situaci a většina vzdělávacích aktivit se přesunula do online prostředí. Nabídka a forma vzdělávacích programů prošla razantní obměnou a reorganizací s ohledem na priority a aktuální potřeby spolupracovníků.

Prodloužení autorizace pro profesní kvalifikaci Drogista

Autorizovanou osobou pro profesní kvalifikaci Drogista se dm stala v roce 2016 jako vůbec první v republice. V letošním roce získala společnost dm od Ministerstva průmyslu a obchodu prodloužení autorizace až do července 2026. Složením zkoušky získají uchazeči celostátně uznávané osvědčení o své profesní kvalifikaci. Ke zkoušce se mohou přihlásit absolventi interního vzdělávacího programu dm akademie.

Vznik širšího vedení společnosti dm

V souvislosti s ukončením aktivní pracovní kariéry Gerharda Fischera na podzim 2021 došlo k organizačním změnám ve vedení společnosti. Národní i mezinárodní agendu Gerharda Fischera přebraly k 1. říjnu 2021 jednatelky Martina Horká a Markéta Kajabová. Nově bylo etablováno širší vedení společnosti, které se rozrostlo o další tři členy. Do širšího kruhu vedení nově patří manažerka sortimentu Michaela Zikmundová, manažer komunikace Jiří Peroutka a manažer IT Josef Razím. Takto vytvořená hierarchie si klade za cíl prohloubit spolupráci zástupců jednotlivých odborných oddělení na mezinárodní úrovni a využít jejich znalostí pro strategické rozhodování. Nové uspořádání má vést k udržení stability společnosti dm a zároveň ke kontinuitě dalšího rozvoje při neustále se měnících podmínkách.

Novinky v sortimentu dm značek

Rodina dm značek se rozrostla o značku minerální vody Ivorell a značku textilní zboží z recyklovaných materiálů Legstra. Obě nové privátní značky dbají na vysokou kvalitu produktů a jsou ohleduplné k životnímu prostředí.

2020

Přestavba regálů v prodejnách dm  

Změna v umístění některých regálů a v nich prezentovaných produktů proběhla na začátku roku 2020 a je výsledkem dlouhodobého průběžného sledování a vyhodnocování zákaznických preferencí. Další výrazně viditelnou změnou bylo zviditelnění kategorie MEN’s world černým orámováním celé kategorie.

Příprava online objednávek přímo v prodejnách  

Důvodem pro zavedení vyskladňování zboží přímo z prodejen dm byl 200% nárůst online objednávek v době koronavirové krize v březnu a dubnu 2020. Do nového systému vybavení zásilek se zapojilo celkem dvacet dva prodejen dm v jednotlivých krajských městech a v Praze. Prodejny musely splňovat požadavek přímého vstupu do prodejny a dostatečného prostoru v zázemí prodejny. Online systém identifikoval dle stavu zásob prodejnu vhodnou pro přípravu a zkompletování objednávky. Po zabalení byla objednávka předána dopravci.

dmSTART

V roce 2019 vyhlásila společnost dm aktivitu dmSTART s cílem podpořit české start-upové projekty. Z přihlášené stovky projektů byly vybrány tři nejzajímavější, které vhodně doplní sortiment prodejen dm. Prvním jsou tablety Potty Tabs, které dětem usnadní nácvik chození na nočník. Druhým produktem je bylinný čaj Rozkvět indiánky pro podporu hormonální rovnováhy u žen. A třetím produktem potom lak na nehty Franail s nanotechnologií pro léčbu mykózy. Tři vítězné produkty byly doplněné i o krém na mykózy pokožky od firmy Franail, který si hned získal své zákazníky. Produkty byly uvedeny do prodeje v průběhu srpna a září 2020.

Výročí dm značek

V roce 2020 oslavily výročí hned dvě dm značky – značka Denkmit, která zákazníkům nabízí pestrou škálu produktů určených k péči o domácnost, slavila 30 let na trhu. Druhým oslavencem byla oblíbená značka Balea, která o zákazníky pečuje již 25 let. Obě značky si svá výročí připomněly prostřednictvím speciálních limitovaných edicí.

Ocenění Green Brands

Produkty dm značek dmBio a alverde získaly ocenění pečetí Green Brands. Tou jsou označené produkty, které přispívají k trvale udržitelnému rozvoji, ochraně přírody a klimatu.

Jdeme na to od lesa

V září 2020 zahájila dm novou společensky odpovědnou iniciativu s názvem Jdeme na to od lesa. Ve spolupráci s organizacemi Lesy ČR a Sázíme stromy se rozhodla pomoci vysázet nové lesy a zasadit vzrostlé stromy a keře na veřejných místech. Tam, kde chybí pracovní síly k sázení, mohou pomoci spolupracovníci dm v rámci svého dobrovolnického dne. Cílem iniciativy je vysázet alespoň 3.000 nových stromů a přispět tak k obnově českých lesů.

2019

Plnicí stanice

V dubnu 2019 spustila společnost dm v pilotním provozu ve dvou pražských prodejnách plnicí stanice na ekologické čisticí a prací prostředky značky Yellow & Blue. Produkty je možné zakoupit v opakovaně použitelných nádobách, tím se snižuje množství plastového odpadu. Koncept plnicích stanic se osvědčil, proto jej mohli zákazníci do konce roku 2019 využívat na čtyřech prodejnách. Od roku 2020 jsou plnicí stanice dostupné v každém krajském městě.

Vědomá volba

Tříměsíční kampaň „Vědomá volba“ poukazovala na skutečnost, že změna chování směrem k udržitelnějšímu způsobu života je možná a může začít i nákupem produktu ohleduplnějšího k životnímu prostředí. Kampaň postupně představila šetrné alternativy konvenčních produktů zejména ze sortimentu pracích a čisticích prostředků, přírodní kosmetiky a v poslední fázi zaměřila svou pozornost na výhody biopotravin. 

Nová dm značka pro muže SEINZ.

Pro muže vyvinula společnost dm v první polovině roku zcela nový koncept: SEINZ. Prémiová značka produktů péče o pleť, holení a stylingu boduje vedle vizuální stránky produktů také v oblasti trvalé udržitelnosti. Mnohé obaly produktů jsou totiž vyrobeny z recyklovaných materiálů, např. černé obaly šamponů a sprchových gelů až z 97 % z recyklátu.

Narozeniny dm značky alverde

Speciální limitovanou edicí si své narozeniny připomněla značka alverde, která již 30 let nabízí zákazníkům produkty certifikované přírodní kosmetiky. Vedle pečující kosmetiky nabízí alverde speciální pečující řadu produktů určenou mužům a speciální produkty péče o děti. Unikátní je také ucelená řada dekorativní kosmetiky včetně řady pro citlivou pleť.

Dbát o sebe není slabost

Tak znělo motto kampaně zaměřené na pánskou kosmetiku. Cílem bylo vštípit mužům myšlenku, že i když se denně starají o vše kolem sebe – vnoučata, rodinu, práci, vzdělávání, vůz, kolo, sport – neměli by zapomínat sami na sebe. Dbát o sebe není slabost. Není ostudou pečovat o svůj zevnějšek, právě naopak. Díky péči o svůj vzhled budou muži atraktivnější a charismatičtější. Kampaň byla doplněna televizními spoty a road show.

Změna začíná ve mně

V září 2019 odstartovala nová reklama společnosti dm na českých televizních stanicích. Televizní spoty byly připravené v duchu zcela nové kampaně, jejíž motto zní „Změna začíná ve mně“. Inspirovala k životu podle vlastních představ. Kampaň se zaměřila na témata osobního rozvoje, životní změny a nalézání odvahy.

Propojujeme generace

I v druhém ročníku společensky odpovědné aktivity Giving Friday se společnost dm rozhodla nabídnout pomoc tam, kde je to potřeba. Udělat svět kolem nás lepším místem pro život. Proto se rozhodla věnovat 5 % obratu uskutečněného 29. 11. 2019 ve všech prodejnách dm a v online shopu dm.cz na společné aktivity dětí a seniorů. Do hlasování, které aktivity budou podpořeny, se zapojili čtenáři Deníku, který se stal partnerem celého projektu. Mezi 70 vítězných projektů byla rozdělena částka 2 miliony korun.

Ocenění

Společnosti dm se podařilo obhájit vítězství v soutěži Mastercard Obchodník roku 2018, kde zvítězila v oborové kategorii „Obchodník s drogerií a parfumerií“. Osm prodejen dm si odneslo vysoká hodnocení ze soutěže Diamantová liga kvality, kterou pořádá Svaz obchodu a cestovního ruchu. Svou pozici obhájila společnost dm i coby „Nejdůvěryhodnější značka“ v kategorii „Drogerie“, když počtvrté v řadě získala toto ocenění, které uděluje společnost ATOZ marketing. Již po sedmé v řadě se společnost dm hrdě hlásí k vítězství v Czech Superbrands. Výčet získaných ocenění pro dm v tomto období doplňuje také renomovaná studie Store Equity Index (SEI) výzkumné agentury Nielsen (Shopper Trends Report 2018-2019): Podle výsledků této studie potvrdila dm drogerie markt svou vedoucí pozici na českém trhu maloobchodních drogistických řetězců ziskem vysokého indexu 3,8. Hodnotami indexu vyššími než 3 se vyznačují „velmi silné značky“ na trhu. Svaz obchodu a cestovního ruchu na konferenci Obchodník a platba ocenil společnost dm v oblasti digitalizace udělením 3. místa v kategorii Obchodní řetězce za inspirativní a novátorské řešení, kdy všichni spolupracovníci prodejen byli vybaveni smartphony, které nahradily dosud používané specializované mobilní terminály.

2018

Spuštění dm online shopu 

V únoru 2018 spustila společnost dm online prodej v České republice. Ve „virtuální“ prodejně dm mohou zákazníci nakupovat, surfovat a informovat se o novinkách ze světa zdraví a krásy zcela nezávisle na otevírací době či lokalitě. Společnost dm drogerie markt se tak stala prvním z klasických retailerů s drogistickým zbožím v České republice, který provozuje online shop.

Změny věrnostního programu dm active beauty

Na začátku května 2018 došlo ke změnám ve věrnostním programu dm active beauty. Inovována byla zejména mechanika získávání a uplatňování bodů. Celý proces se zjednodušil. Zákazníci, kteří dosáhnou určité bodové hladiny, získávají odpovídající slevu na nákup. Body lze získávat obvyklou cestou. Za každých utracených 25 Kč si přičtou zákazníci 1 bod na své bodové konto. Rychlejší cestou pro nasbírání bodů je využití aktivit na násobné body.

První megastore dm

Společnost dm otevřela v červnu 2018 v Praze v Centru Černý Most svou první megastore prodejnu, která je s prodejní plochou 610 m nejen největší prodejnou dm v České republice, ale také prodejnou s nejširším sortimentem. Výrazně větší prostor získal také fotopult s nabídkou foto produktů. Nový design má i layout vůní, kterému dominují prezentační hotspoty. Součástí prodejny je také klidová zóna s lavičkami a zcela novou službou pro zákazníky je kojicí koutek.

Specializace dm značek

Rok od roku se rodina dm značek rozrůstá. Nově dm prostřednictvím exkluzivních novinek vstupuje do prémiového segmentu i v tomto sortimentu. Nová značka réell’e představila zákaznicím produkty pro pohodlné a jednoduché barvení vlasů. Značka Balea se rozrostla o novou prémiovou produktovou řadu barev na vlasy Balea Colornique, s čistě přírodním složením, které šetrně pečuje o vlasovou pokožku. Do prodejen dm vstoupila také nová značka punčochového zboží Stella Jones.

Díky spolupráci s influencery k novým značkám

Nové kooperantské značky vznikající také ze spolupráce s blogery a influencery. Stojí na pomezí dodavatelských značek a velmi oblíbených dm značek. V březnu 2018 zavedla dm společně s kadeřnicemi Monou a Julií prémiovou značku vlasové péče a stylingu „Langhaarmädchen“. V červenci je následovala německá fotbalová hvězda Lukas Podolski se značkou tělové hygieny „STRASSENKICKER“ a youtuberka Paola Maria zase představila značku pleťové péče „LVLY“.

{SPOLEČNĚ} pro více ze života

V roce 2018 se konal již 8. ročník preventivního programu Veselé zoubky, který se zaměřuje zejména na prvňáčky a jejich osvětu v oblasti zubní hygieny. Ve spolupráci s nakladatelstvím Albatros připravila společnost dm pro tento program knihu s názvem „Příběh veselých zoubků“. Společnost dm podporuje zdravý životní styl nejen u dětí, ale i celých rodin, a tato podpora je jedním ze základních a dlouhodobých pilířů dm. Proto v letošním roce rozšířily pole působnosti díky své oblibě také dm rodinné běhy.

Ocenění

V roce 2018 obhájila společnost dm již po šesté ocenění Mastercard Obchodník roku v oborové kategorii Obchodník s drogerií a parfumerií roku 2017 a pošesté v řadě získala i ocenění Czech Superbrands. Vynikajících výsledků dosahují i samotné produkty, které se umisťují na předních příčkách nezávislých spotřebitelských testů. Úspěchem se mohl pyšnit výrobek dmBio chia semínka, který se v roce 2018 stal vítězem testování ve spotřebiteli respektovaném časopisu dTest.

2017

25 let a 2x 25 dobrých skutků

Unikátní narozeninová iniciativa {SPOLEČNĚ} u příležitosti 25. narozenin společnosti dm v České republice si kladla za cíl udělat z našich domovů lepší místa pro život. V roce 2017 podpořila iniciativa celkem více než 200 projektů ze sociální, kulturní či ekologické oblasti po celé České republice a to částkou ve výši téměř 15 milionů korun.

Žádné akce, ale dm dlouhodobé ceny

Kampaň s názvem „Vždy výhodně“ se prolínala skrz všechny komunikační kanály dm. Cílem bylo zdůraznit zákazníkům fakt, že v dm se mohou spolehnout na to, že celý svůj nákup pořídí výhodně, a to v jakýkoliv den. Nemusejí se štvát po časově omezených akcích a svůj drahocenný čas mohou věnovat raději sami sobě nebo své rodině a přátelům. 

7 let s Veselými zoubky

Již posedmé vyrazil za dětmi zkušený tým spolupracovníků dm s preventivním programem „Veselé zoubky“ a proškolil od počátku této aktivity v základních školách, prodejnách i vybraných obchodních centrech již více než 300.000 dětí. 

Už dnes myslíme na zítřek

Třetí ročník kampaně komunikující témata z oblasti trvalé udržitelnosti pod názvem „Už dnes myslíme na zítřek“ se zabýval tématem kompostování. Tentokrát kampaň seznámila zákazníky s informacemi, proč je dobré kompostovat bioodpad, a že tímto způsobem lze zužitkovat např. i vybrané výrobky dm značek nebo jejich části.

Vysejte chrpy, pomozte včelám!

Prostřednictvím společensky odpovědné aktivity chtěla dm upozornit na pro lidstvo nepostradatelné včely medonosné. Zákazníci dm mohli získat a vysít semínka chrpy polní, jedné z nejproduktivnějších medonosných rostlin. 

dm podpořila Konto bariéry

V závěru loňského roku dm drogerie markt opět podpořila projekt „Kup si nos a pomáhej s humorem!“ Tentokrát si zákazníci v prodejnách dm koupili celkem 17.624 klaunských nosů a společnost dm tak může zaslat na účet Konta bariéry krásných 881.200 Kč. 

Společnost dm se zapojila do Národní potravinové sbírky

V pátém ročníků Národní potravinové sbírky se v prodejnách dm podařilo vybrat celkem 4,01 tun potravin a zároveň rekordních 6,69 tun drogistických výrobků. 

Více přírody v dm

V roce 2017 došlo ke zřetelnému rozšíření sortimentu přírodní kosmetiky, zejména pak certifikované přírodní dekorativní kosmetiky. Rozšířena byla také nabídka biopotravin, především pak u privátní značky dmBio. 

Zelená energie

Od ledna 2017 zásobuje již nejen budovu centrální správy, ale nově také část prodejen dm zelená energie. Je to další krok na cestě dm k lepšímu životnímu prostředí. 

Profissimo oslavilo narozeniny

dm značka Profissimo oslavila dvacáté narozeniny. Její produkty ulehčují domácí práce a propůjčují jednotvárnosti osobitý styl. Za nízké ceny získají zákazníci kvalitu v podobě blyštící se kuchyně i koupelny, zářivých podlah, vkusně prostřeného stolu i například kvalitně zamražených potravin.

Úspěch u zákazníků

Renomovaná spotřebitelská studie „Store Equity Index“ agentury Nielsen vyhodnotila dm v České republice opakovaně jako nejsilnější značku mezi maloobchodními drogistickými řetězci. Ve studii „Drogerie 2017“ agentury GfK vyhodnotily české ženy dm již pátým rokem jako nejlepšího prodejce drogerie s ohledem k šíři sortimentu a pozitivně hodnotily také celkovou cenovou úroveň. 

Nejdůvěryhodnější značka

Společnost Atoz marketing uděluje ocenění nejdůvěryhodnějším značkám na českém trhu. V kategorii drogerií se dm stala „Nejdůvěryhodnější značkou“ pro rok 2017. Vítězství se jí podařilo obhájit již potřetí v řadě. 

Kvalita odborného poradenství v dm

V říjnu 2017 absolvovalo 80 účastníků závěrečnou zkoušku pilotního vzdělávacího programu v oboru Drogista. Dlouhodobým cílem je etablovat vzdělání v oboru Drogista do zemí střední a jihovýchodní Evropy, ve kterých je dm zastoupena.

Neobvyklý audit ukázal, že téměř 90 % všech prodejen dm je bezbariérových

Společnost dm si nechala v průběhu uplynulého obchodního roku zpracovat nezávislý audit od organizace Pestrá společnost, který hodnotil bezbariérovost prodejen. Výsledky dopadly pro společnost dm velmi pozitivně. Ukázaly, že téměř 90 % všech prodejen dm je bezbariérových.

Změny ve vedení

V červenci byly dosavadní členky vedení Martina Horká a Markéta Kajabová jmenovány do nové funkce jednatelek dm. Obě působí ve své funkci společně se stávajícím jednatelem Gerhardem Fischerem.

2016

6 let s Veselými zoubky

dm vyrazila do světa již s 6. ročníkem dm preventivního programu Veselé zoubky. Seznámí se s ním nejen prvňáčci více než 1.000 základních škol, které se do programu Veselé zoubky přihlásily, ale také zákazníci v prodejnách dm u příležitosti lokálních aktivit.

Už dnes myslíme na zítřek

Již druhým rokem dokazuje dm svůj zájem o trvalou udržitelnost, a to kampaní “Už dnes myslíme na zítřek”, která byla v letošním roce zaměřena na třídění odpadu vzniklého zejména po použité drogistických výrobků a na téma opakovaně použitelných nákupních tašek. Celou kampaň doprovázela i soutěž o 100 elektrokoloběžek.

dm podpořila Konto bariéry
Od prosince 2015 do července 2016 nabízela společnost dm prodej klaunských nosů v rámci kampaně „Pomáhej s humorem“. Zákazníci dm měli možnost zakoupit si za 50 Kč klaunský nos a podpořit tak Konto bariéry. Podařilo se vybrat téměř jeden milion Kč. Tyto peníze budou využité pro zlepšení života lidí s handicapem.

2.000.000 věrných zákazníků

Věrnostní program dm active beauty svět výhod, který vznikl v roce 2005, překročil v tomto roce magickou hranici 2 milionů věrných zákazníků.

Vyhrazené léčivé přípravky v dm

Od září zavedla dm do prodeje vybraný sortiment léčivých přípravků, které mohou zákazníci koupit ve všech prodejnách dm v celé České republice.

Czech Superbrands Award 2016 

Společnost dm obhájila prestižní cenu „Czech Superbrands Award“ i v roce 2016. Toto ocenění dokazující oblibu značek získala dm v čtyřleté historii soutěže na českém trhu počtvrté.

dm značky slaví výročí

Již celých 20 let mohou čeští zákazníci najít v prodejnách dm velmi oblíbené produkty značek Sundance (opalovací prostředky, péče po opalování, sluneční brýle) a babylove (péče o dítě, plenky, dětská výživa).

Nová dm značka: trend IT UP

Rodina dm značek se rozrostla o nejnovější, v pořadí již 24. dm značku trend IT UP, která nabízí všem zákaznicím, jež chtějí být ještě krásnější, dekorativní kosmetiku a příslušenství.

Volba spotřebitelů 2016
V 16. ročníku prestižní soutěže Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2016 uspěly v kategorii pleťové kosmetiky hned dvě novinky dm značky Balea. „Nejlepší novinkou roku 2016“ se staly Balea micelární pleťová voda a Balea micelární pleťové ubrousky.

Nabídka zdravé výživy neustále roste

V sortimentu potravin klade dm stále větší důraz na rozvoj nabídky zdravé výživy, jako např. bezlepkových a veganských produktů, stejně tak jako speciální výživy pro sportovce, raw potravin nebo tzv. superpotravin. V sortimentu vlastní značky dmBio najdou zákazníci již přes 380 produktů.

Přírodní zahrada v dm

Společnost dm získala od občanského sdružení Přírodní zahrada z.s. ocenění za ekologický počin – první firemní přírodní zahradu.

2015

Czech Superbrands Award 2015

Také v roce 2015 vnímali lidé značku „dm“ jako synonymum kvality. Potvrzuje to opětovné získání ocenění Czech Superbrands Award, udělované nezávislou odbornou komisí Brand Council.

V dm Vždy výhodně

Na konci února odstartovala dm novou kampaň s názvem „Vždy výhodně“. dm chce kampaní zdůraznit, že dává přednost trvale výhodným cenám před pomíjivou atraktivitou týdenních akčních cen. V dm mají zákazníci zkrátka jistotu, že svůj celkový nákup pořídí vždy výhodně.

Nová dm značka: dm Bio

Rodina dm značek se v dubnu 2015 rozrostla o svého již 23. člena. Nová značka nese název „dm Bio“ a dm jejím prostřednictvím ještě více rozšiřuje svou nabídku biopotravin. Produkty dm značek jsou velice oblíbené pro svou vysokou kvalitu za výhodnou cenu.

Už dnes myslím na zítřek

Úcta k přírodě není pro dm prázdným pojmem. Kampaň „Už dnes myslím na zítřek“ připomněla zákazníkům, že jejich domácnost bude voňavá a čistá i s pomocí produktů, které jsou šetrné k přírodě. Sladkým bonusem kampaně byla soutěž o 90 elektrokol Apache.

Národní potravinová sbírka

21. 11. 2015 se v dm v rámci Národní potravinové sbírky podařilo vybrat 5,85 tun potravin. Tyto potraviny pomohou lidem, kteří se ocitli v nouzi a i nákup základních potravin pro ně představuje komplikaci. Potravinová pomoc poputuje např. do azylových domů pro matky s dětmi.

České mámy volí dm

I ve čtvrtém ročníku internetové ankety Česká máma se vítězem v kategorii Drogerie s dětským sortimentem opět stala dm. Svůj hlas dm udělilo téměř 64 % hlasujících. 

dm obchodníkem roku 2014

Dvanáctý ročník soutěže Obchodník roku v kategorii Obchodník s drogerií a parfumerií roku 2014 opět vyhrála dm. Již 4 roky po sobě tedy dm boduje coby nejlepší drogerie.

Pátý ročník Veselých zoubků

Více než 45.000 prvňáčků základních škol se v únoru a březnu díky dm preventivním programu Veselé zoubky seznámilo s pravidly správné ústní hygieny. Program, který vznikl ve spolupráci dm s odborníky a Českou stomatologickou komorou, tak za 5 let svého trvání oslovil celkem již bezmála 200.000 dětí.

dm rodinný běh stále oblíbenější

Společnost dm se i v roce 2015 stala titulárním partnerem všech dm rodinných běhů, které jsou součástí dm úspěšného běžeckého seriálu RunCzech. V roce 2015 využilo téměř 13.000 lidí možnost vychutnat si v pěti městech (Praha, Karlovy Vary, České Budějovice, Olomouc, Ústí nad Labem) atmosféru světového závodu na trati vhodné opravdu pro každého.

dm značky oslavují

Oblíbené dm značky Balea (péče o tělo) a Denkmit (produkty pečující o domácnost) oslavily své 20. narozeniny. dontodent nabízející produkty pro správnou ústní hygienu oslavil již své 25. narozeniny.

dm pomáhá dětem

Na potravinovou pomoc v podobě participace dm na Národní potravinové sbírce navazuje dm novou iniciativou „dm pomáhá dětem“. V rámci této iniciativy se dm zavazuje v průběhu roku 2016 darovat minimálně 1 milion kusů dětských plen rodinám s malými dětmi, které se nešťastnou shodou náhod ocitly v těžké životní situaci. Iniciativa „dm pomáhá dětem“ probíhá ve spolupráci s organizací Charita ČR.

2014

Czech Superbrands Award 2014 

dm i v roce 2014 získala na základě rozhodnutí nezávislé odborné komise Brand Council ocenění Czech Superbrands Award. Toto ocenění znamená, že lidé vnímají dm jako výbornou značku.

Tátové vítáni 

Liga otevřených mužů ocenila snahu dm o podporu aktivního otcovství. dm se tak může chlubit značkou kvality „Tátové vítáni“. Muži jsou mezi spolupracovníky dm výrazně v menšině, dm ale na ně rozhodně nezapomíná.

Nová dm značka VISIOMAX 

Řada oblíbených dm značek se rozrostla o VISIOMAX, což je značka označující sortiment čtecích brýlí a roztoků na kontaktní čočky. Pro všechny dm značky je typická kombinace vysoké kvality za výhodnou cenou.

dm podpořila UNICEF 

V prosinci dm již potřetí nabízela zákazníkům ke koupi produkty UNICEF (Dětský fond OSN). Částka s výjimkou DPH získaná prodejem těchto produktů pomůže UNICEFu zlepšit kvalitu dětí v rozvojových zemích. Zákazníci prostřednictvím dm věnovali fondu UNICEF částku 1,2 mil. Kč.

920.000 Kč obětem povodní na Balkánu 

V květnu 2014 byly země na jihu Evropy postiženy ničivými povodněmi. dm Česká republika zorganizovala na pomoc obětem povodní sbírku, díky níž se podařilo vybrat více než 360.000 Kč. Dalších 100.000 Kč darovali spolupracovníci dm, společnost dm celou částku zdvojnásobila. Celkem se na pomoc vodou poničeného Balkánu podařilo nashromáždit a předat 920.000 Kč.

25 let alverde 

Již od roku 1989 nabízí společnost dm v Evropě svým zákazníkům díky dm značce alverde certifikovanou přírodní kosmetiku. Z původních 14 produktů se rodina alverde rozrostla na více než 360 položek zahrnujících dekorativní i pěsticí kosmetiku, pečující produkty pro muže, letní kosmetiku i produkty péče o dítě.

Více speciálních potravin v dm 

dm rozšířila sortiment speciálních potravin a vyšla tak vstříc lidem, které trápí různé potravinové alergie. Zákazníci dm tak mohou nově vybírat z více než 130 položek bez obsahu laktózy, lepku a dalších potravin určených pro lidi s potravinovou nesnášenlivostí.

Národní potravinová sbírka 

dm se zapojila do Národní potravinové sbírky. Díky zákazníkům se 22. listopadu 2014 podařilo vybrat 5,5 tun potravin, které byly následně prostřednictvím Potravinových bank rozdány potřebným lidem, např. matkám s dětmi, které žijí v azylových domech.

dm Obchodníkem roku 2013 

Výsledky jedenáctého ročníku soutěže Obchodník roku potvrdily suverenitu dm v kategorii Obchodník s drogerií a parfumerií. dm je již třetí rok za sebou vítězem této kategorie.

5 let dm active beauty světa výhod 

V dubnu oslavil své 5. narozeniny věrnostní program dm active beauty svět výhod. Za dobu své existence získal do roku 2014 úctyhodných 1,6 milionů členů.

Společnost dm titulárním partnerem dm rodinných běhů 

dm podporuje zdravý životní styl. V roce 2014 se stala titulárním partnerem všech dm rodinných běhů, které jsou součástí úspěšného běžeckého seriálu RunCzech. V 5 českých městech tak mohly celé rodiny zažít strhující atmosféru velkého závodu.

Veselé zoubky již počtvrté 

V průběhu února a března dm oslovila více než 40.000 dětí pomocí svého dm preventivního programu Veselé zoubky, který připravila ve spolupráci s odborníky a Českou stomatologickou komorou za účelem zlepšení prevence zubního kazu. Za čtyři roky tak dm pomocí programu Veselé zoubky oslovila již více než 130.000 dětí.

dm dobrovolnické dny 

Již třetím rokem měli spolupracovníci dm možnost v rámci dm dobrovolnického dne strávit jeden svůj pracovní den dobrovolnickou činností. Volit mohli mezi organizacemi ze sociálně-kulturní a ekologické oblasti. Celkem odpracovali 3.483 dobrovolnických hodin.  Od začátku programu bylo odpracováno více než 10.000 hodin.

100.000 fanoušků dm 

Jako jednu z forem komunikace se zákazníky využívá dm od července 2011 sociální síť facebook. K třetím narozeninám facebookového profilu dostala dm krásný dárek – počet fanoušků překročil hranici 100.000.

Certifikát NSK pro dm 

Za svůj dlouhodobý přínos v oblasti vzdělávání spolupracovníků získala dm certifikát NSK (Národní systém kvalifikací), který je určen pro společnosti, jež využívají vlastní systém získávání kvalifikace a nespoléhají se pouze na školství.

Česká máma pro dm 

V anketě Česká máma zvolila hlasující veřejnost dm jako nejlepší drogerii s dětským sortimentem. Anketa Česká máma probíhala potřetí a potřetí také obhájila své prvenství v kategorii Drogerie s dětským sortimentem.

2013

Společnost dm se stala absolutním vítězem ocenění MasterCard Obchodník roku 2012 

V desátém ročníku prestižní soutěže MasterCard Obchodník roku 2012 se společnost dm drogerie markt stala absolutním vítězem Obchodníka roku 2012 a potřetí zvítězila v kategorii „Drogerie a parfumerie“. Současně se dm umístila na druhém místě v kategorii „Cena veřejnosti“, ve které rozhodovali zákazníci prostřednictvím internetu a SMS.

Ocenění Superbrands Award 

Značka dm drogerie markt získala pro rok 2013 ocenění Superbrands Award, které vyzdvihuje nejlepší národní značky na základě předem stanovených odborných kritérií. O oceněných rozhodovala odborná porota Brand Council programu Czech Superbrands složená ze 14 nezávislých odborníků zaměřených na komunikaci a marketing společně s českými spotřebiteli.

Volba spotřebitelů 

Ve třináctém ročníku prestižního programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2013 zvítězila řada dm značky Balea Professional Oil repair v kategorii Vlasová kosmetika. Po loňském úspěchu řady Balea Face Cell Energy se jedná o další důkaz kvality dm značek.

Podpora učňovského školství 

dm rozvíjí učňovské školství a aktivně podniká kroky k výchově nových odborníků v drogistickém oboru. Oslovuje proto učiliště po celé České republice s nabídkou spolupráce. Učni jsou v dm vnímáni jako plnohodnotní členové pracovního týmu.

Ocenění Ethnic Friendly zaměstnavatel 

Dlouhodobé naplňování a dodržování zásady rovného zacházení s etnicky rozličným obyvatelstvem vedlo organizaci IQ Roma servis, o. s. k ocenění společnosti dm jako „Ethnic Friendly zaměstnavatel“.

Veselé zoubky 

V únoru a v březnu probíhal již třetí ročník dm preventivního programu Veselé zoubky. Novinkou pro letošní rok byl metodický program pro interaktivní tabule a vyhlášení soutěže o nejlepší projekt na téma: „Prevence zubního kazu“. Deset vítězných škol, které se do soutěže zapojily, vyhrály od společnosti dm zájezd na divadelní představení Spejbla a Hurvínka v Praze.

dm dobrovolnický den 

Od dubna do září měli dm spolupracovníci možnost dobrovolně pracovat pro obecně-prospěšné organizace a navázat tak na úspěšný loňský ročník dm dobrovolnického dne „Více ze života“. V roce 2013 se dm dobrovolnického dne zúčastnila více než čtvrtina spolupracovníků.

dm partnerem Rodinných běhů 

Společnost dm podporuje zdravý životní styl, jehož součástí je i dostatek pohybu. Běh je jednou z nejdostupnějších a nejpřirozenějších možností pohybu. Proto se dm zapojila do partnerství běžeckého seriálu RunCzech a v roce 2013 se stala titulárním partnerem dm Rodinného běhu v Českých Budějovicích a partnerem rodinných běhů po celé České republice.

2012

Společnost dm obchodníkem roku 2011 v kategorii „Prodejce drogistického zboží“ 

V soutěži Obchodník roku 2011, která probíhá každoročně pod záštitou GE Money Bank, vyhrála dm v kategorii „Prodejce drogistického zboží“. V kategorii hlasování veřejnosti získala dm celkové třetí místo hned za firmou Lidl a Ikea. 

dm slaví 20 let 

Celý rok 2012 byl pro dm Česká republika ve znamení oslav. Společnost dm slavila 20 let od počátku svého působení na českém trhu. 

Nové prvky v prodejnách 

Novinkou pro rok 2012 se staly čtecí lupy, které jsou připevněné na nákupních vozících a umožňují zákazníkům lepší orientaci například při čtení složení výrobku. 

Úspěch dm značek 

V rámci 12. ročníku programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012 zvítězila v kategorii pleťová a tělová kosmetika nová řada produktů dm značky Balea Face Cell Energy.

Stejné šance pro všechny spolupracovníky dm 

dm je úspěšná i jako zaměstnavatel. To mimo jiné dokazuje i druhé místo v soutěži „Rovné příležitosti na pracovišti“ za rok 2011, kterou pořádala společnost Gender Studies. Důvodem získání tohoto ocenění je především transparentní systém odměňování a nově zavedená funkce firemního ombudsmana.

Pro rok 2011 byla dm vyhlášena i „Společností přátelskou k rodině“. 

dm dobrovolnický den 

U příležitosti oslav 20 let působení společnosti dm na českém trhu zorganizovala dm pro své spolupracovníky historicky první dm dobrovolnický den. Spolupracovníci dm dostali možnost, strávit jeden pracovní den prací v některé z obecně-prospěšných organizací. Prvního dm dobrovolnického dne se zúčastnila více než čtvrtina spolupracovníků dm, kteří pomohli v 69 organizacích. 

Veselé zoubky 

V únoru a březnu pobíhal druhý ročník dm preventivního programu Veselé zoubky. Druhého ročníku se v tomto období zúčastnilo na 35.000 žáčků prvních tříd z více než 700 základních škol po celé České republice. 

dm podporuje Unicef 

V předvánočním období měli zákazníci dm možnost koupit „dárky plné života“. Koupí UNICEF skládací tašky nebo pastelek zároveň podpořili dobrou věc. Výtěžek byl věnován dětskému fondu UNICEF. Celkem tak výtěžek z prodeje dosáhl částky 727 220 Kč. A kam tyto finance putovaly? Společně s dalšími dary společnosti UNICEF bylo možné finanční částkou 1.326 939 Kč podpořit humanitární krizi v Sahelu, 314 910 Kč bylo použito na program boje proti malárii a částku 3.962 573 věnoval UNICEF na projekty vzdělávání a ochranu dětí v Bhútánu.

2011

dm slavnostně otevírá jubilejní 200. prodejnu v České republice, která disponuje nejmodernějším vybavením.

Věrnostní program dm active beauty svět výhod má již více než 1 milion členů.

dm rozvíjí nový koncept nákupních tašek s důrazem na jejich opakované používání.

Více než 24.000 dětí z prvních a druhých tříd základních škol se díky preventivnímu programu Veselé zoubky učí, jak správně pečovat o své zuby.

dm Česká republika vstupuje na facebook. Tento krok se setkává s nebývalým zájmem ze strany zákazníků.

dm svým spolupracovníkům kromě jistého pracovního místa nabízí více, než je obvyklé. Získává certifikát „Společnost přátelská rodině“. 

Jubileum slaví hned několik dm privátních značek: babylove, nabízející vše pro péči o dítě, péče na opalování a po opalování Sundance a dámská hygiena  Jessa.

dm privátní značka dekorativní kosmetiky s.he stylezone získává nový, moderní design.

Vítězem testunezávislého časopisu dtest se stávají dm privátní značky opalovací krém Sundance a univerzální prací prášek Denkmit.

dm dále rozšiřuje sortiment biopotravin a svým zákazníkům nabízí již více než 600 produktů v biokvalitě.

2010

dm drogerie markt s.r.o. získává díky projektu „Vzdělávání mimopražských zaměstnanců dm drogerie markt, s.r.o. pro zvýšení jejich adaptability a zmírnění dopadů ekonomické krize“ z Evropského sociálního fondu finanční prostředky na vzdělávání svých spolupracovníků.

Po vzoru Rakouska a v souladu se společenskou zodpovědností firem realizuje dm preventivní program „Sluníčkové děti“. Cílem této aktivity je edukace rodičů předškolních dětí v oblasti péče o pokožku dětí při pobytu na slunci. Téměř 400 vybraných mateřských škol obdrželo od dm balíčky s opalovacími přípravky a informačním materiálem.

28 nových prodejen a 8 zrenovovaných – to je bilance úspěšného období říjen 2009 – září 2010. Celkový počet prodejen dm již přesahuje 190.

Do věrnostního programu dm active beauty svět výhod je zaregistrováno 800 000 zákazníků.

Zvýšení obratu o 12 % na 5 370 mil znamená upevnění pozice a zvýšení podílu na českém trhu.

V prodejnách dm v České republice lze nově zakoupit produkty privátní značky Fascíno, která nabízí jemné i klasické punčochové zboží.

2009

Věrnostní program dm active beauty svět výhod získává díky zavedení zákaznické karty novou, moderní podobu. Zákazník za své nákupy sbírá body (za každých 20 Kč obdrží 1 bod) a za ty si následně vybírá z celé řady výhod – od slevových knížek až po návštěvy kadeřnických salonů.

Sortiment dm privátní značky alverde je rozšířen o dekorativní přírodní kosmetiku.

Od října 2008 do září 2009 je v ČR otevřeno 22 nových prodejen dm. V České republice tak již najdeme 168 prodejen dm.

Věrnostní program dm active beauty svět výhod má již  500 000 členů.

I přes začínající hospodářskou krizi zvyšuje společnost dm svůj obrat o 19,6 % v porovnání s předchozím obdobím.

V 7. ročníku prestižní soutěže GE Money Multiservis Obchodník roku zvítězila dm v kategorii Prodejce drogistického zboží roku 2009.

2008

Společnost dm neustále expanduje, proto je centrála dm drogerie markt v Českých Budějovicích přesunuta do nových, větších a modernějších prostor v Jeronýmově ulici 1485/19.
dm drogerie markt zvyšuje obrat o téměř 28 %. Tento rekordní obrat ve výši více než 4 mld. Kč předčil všechna očekávání. Celý koncern dm drogerie markt dosáhl obratu 4,705 mld. eur.

Koncern dm se dynamicky rozrůstá a zahrnuje již 2 000 prodejen v Evropě. Úspěšná expanze dm pokračuje také v České republice. Dokazuje to skutečnost, že zde dm otevírá svoji 150. prodejnu.

Od roku 1992 dm drogerie markt poprvé mění svůj slogan - z původního "Znají moje přání, proto zde nakupuji" na nový "Zde jsem člověkem, zde nakupuji". Slogan vychází z německého originálu "Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein" a zdůrazňuje individualitu každého člověka.
dm drogerie markt uvádí na trh novou privátní značku nabízející dětské pleny Alana. Pří výrobě plen Alana se klade důraz na ohleduplný přístup k životnímu prostředí a šetrné využívání přírodních zdrojů.
Společnosti dm drogerie markt je jako první firmě působící mimo Spojené státy americké udělena prestižní cena "Salute to Excellence Award". Udílí ji mezinárodní organizace "Private Label Manufacturer Association" (PLMA). Tímto vyznamenáním se tak dostává nejvyššího možného uznání výrobkům dm privátních značek.

2007

Obrat společnosti dm drogerie markt v České republice se v obchodním roce 2006/07 zvýšil o dalších více než 26 %, a tím vzrostl i podíl na trhu specializovaných drogerií o 3,6 % (zdroj: AC Nielsen).
Společnost dm drogerie markt s.r.o. působí na českém trhu 15 let. Při této příležitosti pořádá kampaň s názvem Koruna pro školku.

2006

V Jihlavě, Červeném Kříži, je zahájen provoz nového centrálního skladu společnosti dm drogerie markt Česká republika. Původní sklad již svou kapacitou nestačil pokrývat nároky neustále se rozrůstající společnosti, proto byl v rekordním čase pouhých sedmi měsíců, navzdory tuhé zimě, postaven sklad nový. Nabízí více než dvojnásobnou kapacitu skladovací plochy a je vybaven nejmodernějšími technologiemi.
V České republice startuje dm iniciativa za lepší životní styl s názvem Žijme zdravěji, která si klade za cíl umožnit co největšímu počtu občanů pomalými krůčky a trvale změnit svůj život k lepšímu.
dm Česká republika vydává v nákladu 200.000 ks první číslo lifestylového magazínu active beauty. Nový zákaznický magazín je k dispozici zdarma ve všech prodejnách dm a vychází 5 x ročně. 

2005

dm v České republice startuje dm active beauty svět výhod, kterým odměňuje své stálé zákazníky za jejich věrnost.
Česká republika rozšiřuje nabídku v sortimentu potravin o inovativní kategorii biopotravin pod značkou Alnatura. S touto značkou se tak zákazníci setkávají v České republice exkluzivně v dm.
Koná se historicky první tisková konference společnosti dm drogerie markt v České republice.

2004

dm Česká republika oslovuje novou cílovou skupinu mladých lidí a společně se zavedením nové privátní značky dekorativní kosmetiky doplněné o atraktivní nabídku trendových módních doplňků startuje nový komunikační program s-he stylezone, vč. nového portálu www.s-he.cz.
U příležitosti rozšíření Evropské unie probíhá ve všech čtyřech nových členských státech EU, ve kterých dm působí, společná komunikační kampaň Ahoj, Evropo. dm tak překročila evropské hranice také na poli reklamy.  

2003

dm drogerie markt otevírá v České republice svou 100. filiálku.
V České republice oslovuje dm mladé rodiče a startuje první ročník programu dm babybonus.
V rámci konceptu active beauty, tedy propojení vnější a vnitřní krásy, se rozvíjí zejména oblast krásy a wellness.

2002

dm drogerie markt slaví v České republice 10. výročí od svého založení.
V obchodním roce 2001/2002 dosáhl souhrnný obrat dm v Rakousku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvatsku a Itálii částky 760 mil. eur.

2001

dm drogerie markt slaví v Rakousku 25 let

2000

dm mění své logo. Markýzu nahrazuje "dm vlna".

1993

V České republice byla otevřena první prodejna dm, a to v Českých Budějovicích.