Hlavní navigaceNavigace kategoriíHlavní obsah

Tvář jako umělecké plátno: Společnost dm společně s umělci a influencery oslavila sílu barev

Press play for colour a neboj se odvázat

TZ_Press play for colour

Mezinárodního eventu PRESS PLAY FOR COLOUR, který v Praze pořádala společnost dm, se díky přenosu na sociálních sítích TikTok a Instagram mohl účastnit každý. Během interaktivní akce vytvářeli influenceři a umělci z deseti zemí, v nichž dm působí, neotřelá umělecká díla, a to jak na plátně, tak na obličeji.

České Budějovice, 26.10.2023. Barvy určují náladu, vyvolávají různé pocity a dokážou inspirovat. O tom se přesvědčili účastníci mezinárodního eventu, který drogerie dm uspořádala 12. 10. 2023 v Praze. Součástí akce, která se nesla v duchu hesla PRESS PLAY FOR COLOUR, bylo vystoupení umělců a TikTok tvůrců z celkem deseti zemí, ve kterých dm působí. Ti společně vytvořili několik pestrých a kreativních líčení a uměleckých projektů.

Za dm Česko spojily síly umělkyně Tereza Kovandová a beauty influencerka Natálie Hefnerová. Vedle barevného obrazu inspirovaného mořem a korály tak vznikl i odvážný make-up look. Vše za použití barev a kosmetických produktů značek essence, Catrice, s-he colour&style a trend !t up.

„Společnost dm se tento rok snaží připomenout, že svět není jen černobílý. Nyní jsme spojili síly s mladými umělci a umělkyněmi. Ti mohou inspirovat nejen svou tvorbou, ale hlavně životními postoji, touhou vystoupit z davu, odvázat se a jednoduše se nebát přenést barvy nejen do svého života, ale také do kosmetické rutiny,“ říká Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.

Event mohli zájemci sledovat odkudkoliv

Event byl pojat jako interaktivní, jeho součástí bylo živé vysílání dmLIVE. Prostřednictvím přímého přenosu se sledující mohli seznámit s influencery a produkty. Zájemci mohli vše sledovat také na sociálních sítích Instagram a TikTok. Program doplnil také koncert skupiny Lake Malawi.

Vrcholem večera pak bylo spuštění nových kanálů TikTok společnosti dm v Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, Severní Makedonii, na Slovensku, ve Slovinsku a v Maďarsku.

Společnost dm na svých kanálech sdílí především krátké klipy s tipy na líčení, hacky do domácnosti i produktové novinky. Popularita sítě přitom neustále roste. Nyní má tiktokový profil @dm_cesko přes 35 tisíc sledujících.

Fotografie a video z akce naleznete na tomto odkazu.

Soubory ke stažení

O společnosti dm drogerie markt Česká republika  
Společnost dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 255 prodejen zásobuje po celé České republice z logistických center v Jihlavě a Divišově. Jednatelkami společnosti jsou Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 4 568 spolupracovníků. V obchodním roce 2022/2023 vykázala dm v České republice obrat ve výši 16,3 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde NATURKOSMETIK, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, dmBio, trend !t up, SEINZ. či Dein Bestes. 

Kontakt  

Ing. Jiří Peroutka 
Manažer komunikace 
dm drogerie markt Česká republika 

dm drogerie markt s.r.o. 
F. A. Gerstnera 2151/6 
370 01 České Budějovice 
E-mail: press@dm.cz