Společnost dm promítne snížení DPH do cen u více než 1 700 produktů
Vždy výhodně

Po náročných oslavách Vánoc a silvestra se domácnosti se začátkem nového roku vracejí k úspornějšímu režimu. Vysoká inflace a rostoucí ceny se v loňském roce významně podepsaly na stavu českých peněženek. Společnost dm se však dlouhodobě snaží dopady vysoké inflace na své zákazníky mírnit. Zároveň neváhá do cen promítnout i pozitivní změny, a proto od ledna v souvislosti se změnou DPH zlevní více než 1 700 produktů. Zákazníci si navíc mohou být jisti, že i v novém roce nakoupí v dm vždy výhodně.
České Budějovice, 10.01.2024. Od 1. ledna přechází celá řada produktů, zejména potraviny a výživové doplňky, do nižší sazby daně z přidané hodnoty – z dosavadních 15 procent na 12 procent. Toto snížení se pozitivně promítne do konečných cen produktů v dm. „Mnoho domácností výrazně pocítilo všeobecné zdražování. Naší snahou je stoupající tlak na rozpočty českých domácností nepodporovat, a proto pokládáme za samozřejmé, že snížení DPH promítneme do cen. Cenu snížíme u více než 1 700 produktů z našeho sortimentu,“ okomentoval tento krok směrem k zákazníkům Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
Do snížení dopadu inflace na zákazníky společnost dm významně investovala již v minulém obchodním roce (1. října 2022 – 30. září 2023). Inflace prodejních cen v nákupním koši dm činila pouhých 4,19 procenta, zatímco průměrný růst spotřebitelských cen dosáhl ve stejném období 12,7 procenta (Indexy spotřebitelských cen - inflace - září 2023 | ČSÚ (czso.cz). U privátních dm značek byl růst oproti předchozímu obchodnímu roku pouze 0,54 procenta.
Strategie dlouhodobých cen prohlubuje důvěru
Cenová politika dm je na českém trhu unikátní. Společnost zvolila strategii dlouhodobých cen, díky které mají zákazníci jistotu, že každé snížení ceny trvá minimálně čtyři měsíce. Vymezuje se tak proti nárazovým slevovým akcím, které využívají jiní prodejci. „Tato strategie je pro nás dalším způsobem, jak prohloubit důvěru našich zákazníků. Vědí, že u nás mohou pořídit svůj nákup vždy výhodně a nemusejí běhat za krátkodobými akčními nabídkami a neustále porovnávat ceny,“ vysvětluje Jiří Peroutka.
Společnost dm je přesvědčena o tom, že krása, zdraví a kvalita jsou hodnoty, které by měly být dostupné každému. Proto jsou významnou součástí jejího sortimentu produkty privátních značek, v nichž se snoubí vysoká kvalita s příznivou cenou, a díky nimž si mohou kvalitní péči o svůj zevnějšek dopřát i ti, jejichž rozpočet je napjatý. S aplikací Moje dm mohou navíc zákazníci získat kupony, které jim násobí body získané za každý nákup s věrnostním programem dm active beauty, a při placení tak ušetří ještě více.
Soubory ke stažení
O společnosti dm drogerie markt Česká republika
Společnost dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 255 prodejen zásobuje po celé České republice z logistických center v Jihlavě a Divišově. Jednatelkami společnosti jsou Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 4 568 spolupracovníků. V obchodním roce 2022/2023 vykázala dm v České republice obrat ve výši 16,3 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde NATURKOSMETIK, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, dmBio, trend !t up, SEINZ. či Dein Bestes.
Kontakt
Ing. Jiří Peroutka
Manažer komunikace
dm drogerie markt Česká republika
dm drogerie markt s.r.o.
F. A. Gerstnera 2151/6
370 01 České Budějovice
E-mail: press@dm.cz