Hlavní navigaceNavigace kategoriíHlavní obsah

Společnost dm uvádí na trh dvě nové privátní značky: HALLOHEBAMME a hautsache

hautsache a HALLOHEBAMME

Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť. Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.   

HALLOHEBAMME: Péče pro maminky a miminka 

České Budějovice, 12.09.2024. Značka HALLOHEBAMME byla vytvořena s cílem poskytnout maminkám (před porodem i po něm), novorozencům a kojencům komplexní kosmetickou péči vycházející z jejich specifických potřeb. Anja a Marie, které stály ve spolupráci s dm u kolébky této produktové řady, působí již mnoho let jako porodní asistentky a duly na porodním sále i mimo něj. Své know how předávají širokému okruhu zájemkyň a zájemců nejen osobně, ale i prostřednictvím sociálních médií, vlastního podcastu a blogu. Díky dm nyní jejich know how překročí pomyslnou hranici německy hovořícího publika a budou z něj moci profitovat i zákaznice a zákazníci dm Česko. Produktová řada HALLOHEBAMME nabízí čtyři produkty pro maminky a devět pro miminka. Její název vznikl spojením pojmů „hallo“, který je v němčině pozdravem na uvítanou, a „Hebamme“, což je německý výraz pro porodní asistentku.  

Více informací o produktové řadě HALLOHEBAMME je k dispozici zde: https://www.dm.cz/znacky/hallohebamme 

hautsache: Krása a péče ve spolupráci se Susanne Krammer 

U zrodu značky hautsache stála specialistka na péči o pleť a pokožku Susanne Krammer. I ona je na sociálních sítích našich německy hovořících sousedů známou osobností (fraubeauty). Susanne při své práci vychází z více než 20letých zkušeností. Své poznatky se svými sledujícími pravidelně sdílí na Instagramu, YouTube a TikToku a nyní její odborné znalosti a vášeň pro krásu našly konkrétní podobu v produktech hautsache. Produkty obsahují kombinaci účinných látek vycházející z vědeckých studií a bohaté praxe. Moderní a živý design produktů odráží Susanninu radost a emocionalitu, což činí značku hautsache jedinečnou. 

Více informací o produktové řadě hautsache je k dispozici zde: https://www.dm.cz/znacky/hautsache 

Soubory ke stažení

O společnosti dm drogerie markt Česká republika  
Společnost dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 255 prodejen zásobuje po celé České republice z logistických center v Jihlavě a Divišově. Jednatelkami společnosti jsou Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 4 568 spolupracovníků. V obchodním roce 2022/2023 vykázala dm v České republice obrat ve výši 16,3 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde NATURKOSMETIK, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, dmBio, trend !t up, SEINZ. či Dein Bestes. 

Kontakt  

Ing. Jiří Peroutka 
Manažer komunikace 
dm drogerie markt Česká republika 

dm drogerie markt s.r.o. 
F. A. Gerstnera 2151/6 
370 01 České Budějovice 
E-mail: press@dm.cz