Společnost dm daruje celkem 58,1 tuny zboží lidem v nouzi
Sbírka potravin
České Budějovice, 11.11.2025. Společnost dm uzavřela podzimní kolo Sbírky potravin s mimořádným výsledkem. Díky štědrosti zákazníků bylo v období od 4. do 8. listopadu 2025 vybráno celkem 58,1 tuny zboží pro lidi v nouzi. Zákazníci nejvíce využívali možnost zakoupení virtuálních balíčků v prodejnách dm, úspěšná byla také fyzická sbírka.
Inovativní přístup s virtuálními balíčky
Sbírka potravin se i letos zaměřila na inovativní přístup s virtuálními balíčky, které umožnily zákazníkům přispět odkudkoli. V období od 4. do 8. listopadu mohli zákazníci přidat ke svému nákupu v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm nebo online na dm.cz virtuální balíček. V prodejnách dm bylo možné zapojit se zakoupením virtuálního balíčku v hodnotě 50 Kč, 100 Kč nebo 200 Kč. Online a v aplikaci Moje dm pak bylo možné podpořit ty, kteří se ocitli v nelehké životní situaci, virtuálním balíčkem v hodnotě 100 Kč, 200 Kč, 300 Kč, 500 Kč nebo 1 000 Kč.
Výsledky sbírky:
Virtuální balíčky v prodejnách dm: Vybráno 5 350 650 Kč, což představuje ekvivalent 53,5 tuny zboží.
Virtuální balíčky online (dm.cz a aplikace Moje dm): Podpora dosáhla výše 87 200 Kč, což činilo 0,9 tuny drogerie a potravin.
Fyzická sbírka v prodejnách dm: Během sběrného dne 8. listopadu 2025 byly vybrány další 3,7 tuny zboží.
Celkem tak na podporu lidí v tíživé situaci poputuje 58,1 tuny zboží.
„Jsme nesmírně vděční našim zákazníkům za jejich obrovskou podporu a štědrost. Díky nim můžeme společně s Českou federací potravinových bank pomoci těm, kteří to nejvíce potřebují, a to navíc s ohledem na udržitelnost díky virtuálním balíčkům. Na vybraná místa poputuje více než 58 tuny zboží, což je výsledek, na který můžeme být všichni společně opravdu pyšní,“ uvedl Jiří Peroutka, manažer komunikace společnosti dm.
Veškeré vybrané prostředky budou ve spolupráci s Českou federací potravinových bank přeměněny na reálné produkty, které lidé v nouzi aktuálně nejvíce potřebují.
Více informací o Sbírce potravin naleznete na: https://www.sbirkapotravin.cz/
Soubory ke stažení
O společnosti dm drogerie markt Česká republika
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 259 prodejen zásobuje po celé České republice z logistických center v Jihlavě a Ostředku. Jednatelkami společnosti jsou Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3 786 spolupracovníků. V obchodním roce 2023/2024 vykázala dm v České republice obrat ve výši 18,1 mld. Kč, a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, dmBio, trend !t up, SEINZ. či Dein Bestes.
Tiskové zprávy a fotografie v tiskové kvalitě společnosti dm naleznete v dm presscentru.
Kontakt
Ing. Jiří Peroutka
Manažer komunikace
dm drogerie markt Česká republika
dm drogerie markt s.r.o.
F. A. Gerstnera 2151/6
370 01 České Budějovice
E-mail: press@dm.cz