Hlavní navigaceNavigace kategoriíHlavní obsah

dm v Evropě

Pro zákazníky samozřejmě to nejlepší

dm prodejna

Společnost dm drogerie markt rozpoznala ve správný čas příležitosti na rostoucím evropském trhu a expanzí do několika sousedních zemí úspěšně vstoupila do mezinárodního prostředí. Dnes je dm drogerie markt jedním z největších řetězců drogerií v Evropě s 4 116 prodejnami a 89 197 spolupracovníky a spolupracovnicemi. dm se mezinárodně dělí na dvě skupiny. Do skupiny dm Rakousko a dceřiné společnosti patří kromě Rakouska dalších jedenáct zemí střední a jihovýchodní Evropy: Maďarsko, Česká republika, Slovensko, Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Rumunsko, Bulharsko, Severní Makedonie a Itálie. Kromě německého trhu je skupina dm Německo od roku 2022 zodpovědná také za obchod v Polsku.

Ve všech zemích se dm řídí svými neměnnými základními hodnotami. A právě tyto zásady se odrážejí v sortimentu, cenové strategii, jednotném designu a image, které tvoří značku dm.

Mezinárodní vedení dm

Ústředím sítě dm jsou mezinárodní servisní oblasti: Ty v zásadě odpovídají svou organizační strukturou rozdělení na jednotlivá oddělení, nepracují však pouze pro jednu zemi, ale poskytují služby pro všechny země ve spolupráci s jednotlivými odděleními jednotlivých zemí. Odpovědnost za to nesou vedoucí odborných oblastí, které vede mezinárodní řídicí skupina složená z jednatelů pro dm Rakousko v čele s předsedajícím jednatelem společnosti dm Haraldem Bauerem.

Mezinárodní vedení dm

Hubert Krabichler, jednatel dm Rakousko a dm Itálie 
Moser Bernhard B.Sc., jednatel odpovědný za resort Marketing & OCR ve skupině dm Rakousko a dceřiné společnosti
Mag. (FH) Petra Mathi-Kogelnik, jednatelka odpovědná za resort Spolupracovníci ve skupině dm Rakousko a dceřiné společnosti
Dipl. BW Harald Bauer, předsedající jednatel
Mag. Martin Engelmann, jednatel
Dipl.-Kfm. Andreas Haidinger, jednatel odpovědný za resort Finance & Controlling a ISM
Mag. (FH) Marlene Draschwandtner, jednatelka odpovědná za Sortiment ve skupině dm Rakousko a dceřiné společnosti
Thomas Köck, jednatel odpovědný za resort Expanze ve skupině dm Rakousko a dceřiné společnosti 

(Zleva doprava.) 

Vedení dm Rakousko a dceřiných společností

Sortiment není v jednotlivých zemích skupiny jednotný, má svá výrazná specifika. Nabídku špičkových mezinárodních značek a privátních dm značek v jednotlivých zemích doplňují produkty regionálních výrobců. Výběr prodejen je přizpůsoben životním podmínkám, mobilitě a také dostupným možnostem. Navzdory národním specifikům a odlišným potřebám trhu se společnosti dm drogerie markt stále daří udržovat vysokou úroveň svého nezaměnitelného standardu dm v 1 947 prodejnách skupiny dm Rakousko a zároveň si zachovává přízeň a důvěru svých zákazníků a zákaznic.

Úzká spolupráce napříč zeměmi dm

Rozvoj nového trhu probíhá vždy s podporou kolegů z Rakouska a z již zavedených zemí dm. Síť spolupráce je úzce propojená. Například dm značky již nejsou do zemí jihovýchodní Evropy distribuovány z rakouského distribučního centra v Ennsu, ale mají je na starosti kolegové v Maďarsku. V jednotlivých zemích vznikají servisní centra např. pro vybavení prodejen a IT, z nichž každé přebírá úkoly pro několik zemí. To nejenže přispívá k větší efektivitě díky úzké specializaci jednotlivých servisních center, ale také dává vysoce specializovaným odborníkům možnost dále rozvíjet své schopnosti. 
„Nechceme dělat všude všechno stejně, chceme dělat to, co je pro dané místo nejlepší – a to způsobem, který přes veškeré individuálnosti zajistí silnou společnou prezentaci značky. To je náš standard pro řízení značky dm ve všech čtrnácti evropských zemích,“ říká jednatel dm Harald Bauer.